Update dags!Hann precis hem från Biltema innan regnet satte igång, så blir fan inte att meka med bilen...däremot köpte jag nya p-ljus lampor fram, ska i med dioder på diverse ställen lite senare förhoppningsvis, men för tillfället gäller orginal.
Passade även på att köpa nya gummi mattor då de gamla var...lagom väldigt slitna!
Sedan hoppas jag att jag har löst problemet med avgassystemet, idag inhandlades mellan ljuddämpare och klämmor, får se vilken dag allt monteras!
Har även bestämt att i slutet av månad så beställs COILOVERS!!! Men vet inte om jag ska montera de då vintern är nära...
Och för att lösa mitt problem med att jag bara har
EN nyckel till bilen så beställde jag idag:
Så som jag ser det så, jag får hem nyckel jag beställt, tar nyckeln till en nyckelsmed och ber han "svarva" till en kopia av min nyckel, sedan använder jag bara själva nyckeln, då jag inte har den lyxen att kunna låsa upp bilen med knapp! Ligger lite bättre i fickan med en sån nyckel, och hoppas verkligen det går vägen!
Jag kommer även inom kort inhandla nya låscylindrar då tjuven var på bilen, blir ett pilligt men kul jobb antar jag!. (Hände hos den förra ägaren).