Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Tjenare, kommer snart en uppdatering med massa bilder och massa nytt
Fyller år idag så därför kommer denna update men som sagt vilken dag som helst så kommer en uppdatering han som ska koppla in sprutet och mappa bilen kommer nu ikväll och kikar på allt som ska kopplas in
Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Som ni kanske märker så är det dåligt med uppdateringar men jag grejar förfullt men lägger inte upp bilder eller något tills bilen är klar så ni som följer bygget hoppas jag att ni kan klara er ett tag utan uppdateringar som sagt bilder och info kommer när bilen är klar
Vad tror du att motorn kommer gå på i slutändan? Soppa system och allt annat kringskrams?
Vad blir målet?
Börjar med 300 hjulhäst ungefär, haft körkortet i typ 7 månader så vill lära känna bilen först sen maxar jag motorn och den pallar ungefär 500hk
500 blir nog svårt utan H-profil
De tror ja inte... Nyare volvo motorer är helsmidda orginal, har flera polare som kört dom med över 500whp flera sesonger på bana, De som dödar motorer är när man åker och segdrar dom så dom bygget höga laddtryck på låga varv,