3125
Sök

skit steg

4 554 Inlägg
27 maj 2005
Trådstartare
nån som e bra på att laga slutsteg? mitt brände tack vare kortis i en av högtalarna.. de var en transistor i stpännings delen som brännt.. jag valde att ta bort den men det startar inte endå.. hmm nån som vill hjälpa till med min felsökning

2 122 Inlägg
27 maj 2005
gå bara till en radio och tv butik det brukar inte vara så dyrt

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

4 554 Inlägg
28 maj 2005
Trådstartare
Kirre skrev:
gå bara till en radio och tv butik det brukar inte vara så dyrt

de kostar ju mer än att jag lagar de själv.. behöver bara lite referensen för mätpunkter.. vill inte lägga några pengar på de steget de e för gammalt och ja har fått de..

108 Inlägg
28 maj 2005
vad är det för steg ? mycket möjligt att ja kan fixa det om du kan skicka de till mig ,

4 554 Inlägg
29 maj 2005
Trådstartare
SKytrax skrev:
vad är det för steg ? mycket möjligt att ja kan fixa det om du kan skicka de till mig ,

ett clarion a1601 nä behöver inte skicke de..känner e som lagra elektronik varje dag.. men de e lite jobbigt å ringa han jämt..  tänkte fixa själv:D

108 Inlägg
29 maj 2005
aha okej , ja de är inte så svårt å löda ditt en trisa själv , bara det så de inte är nått mer som har pajjat för risken är att du förstör den nya trisan + mer

4 554 Inlägg
29 maj 2005
Trådstartare
jo men du vet nät transistorerna arbeter ju parvis så om en går sånder går det ju att klippa bort den ena och steget är okej igen sen.. det enda är att skiten inte startar endå..

Sök