2 Saker:
1; Jag och tjejens lillebror va ute och åkte lite i hans 3000gt TwinTurbo för 2år sen (jag körde eftersom han inte hade körkorts åldern inne än) Vi hade ingen plåt på fram eftersom vi hade helt enkelt inte orkat satt dit den.
Harry Haffa dyker upp bakom och stannar oss och ville kika på bilen.
Polisen: Grymt go bil, är det din?
Jag: nä, det är hans.
Ägaren: Vill du prova?
Polisen, nja, jag vet inte ja. Jag är ju i tjänst nu.
Jag: När slutar du?
Polisen: 02:00
Jag: Ok.
Sen åkte han. Och senare på natten så dyker det upp en exakt likadan bil bakom och börjar blinka och sätta på varningsblinkers och så. Så vi stannar.
Då va det polisen som hade en likadan bil. Han frågade om vi ville rejsa och självklart ville vi det. så vi följde han till en bra raka och ställde upp oss. ägaren gick upp och startade oss. Vi gasade iväg och vi låg INTE jämsides, han försvann som ett spjut framför oss. Så vi åker tillbaka dit vi startade och då säger.
"Lessen grabbar, men ni åker omkring i en klen bil och garvar. Kan vara skönt att få gasa lite ibland"
det va rätt fränt tycker jag.
2; Moppe åldern. Vi hade varit ute och badad jag och 2polare när en annan kompis dyker upp med hans cresent compact. När vi skulle åka därifrån så undrade vi om det gick att åka 4 på den. Det gick. En på styret, en på ramen, en på sadeln och den sista på paket hållaren. Eftersom den här stränden ligger en bit ut i skogen så va det en lite grusväg vi åkte på. Och när vi kom en bit så såg vi en älgko med 2 kalvar vid vägkanten., Vi gasade på och efter typ 100meter möter vi polisen som stannar oss och berättar att man får verkligen inte åka så, Men vi förklarade att det va en älgko med 2 kalvar och att vi va livrädda för de. De skrattar åt oss och säger att om vi ljuger ligger vi risigt till, den ena polisen går iväg för att kolla om han ser de, och det gör han. Han kommer tillbaka i en jävla fart och säger: Förlåt grabbar, stick nu så att hon inte tar er" så vi stack och fick oss ett gott skratt.