grillexperten skrev:
ja man kan väl säga jag har vatt ute för lite under min korta tid i trafiken:P
När det va A-traktor tiden så blev man ju stannad titt som tätt..
Är en sträcka lite outside som man brukade köra på så man kunde dra på lite hem så va vi 2 st traktorer som drog och sen skulle vi raica lite men sen avbröts jag för de kom en skymd kurva..
Vilka tror ni stod 100 meter efter kruvan? Fabro Blå..
Fick blåsa mm..
Inga problem.. Körde 500meter vidare på vägen och blev stannade igen av 2 andra poliser då vi fick blåsa ytterliga en gång då polis frågade min kompis i andra traktorn om han körde F1?? Nä de gör jag inte, så snabbt går den inte sa han. NÄ de hoppas jag inte.. men dina däck är ju såna dääck.. hade han slicks..
hehe.. åkte du på böter.. 1600kr tror jag... kör sne vidare 2km på vägen och blir stannade IGEN!!!... hur stor e chansen.. då sa vi fan ska vi behöva blåsa igen.. o dom började tjabba me min polare om däcken iiiiigen.. tillslut kom den andre polisen som gett han böterna o dom tjabbade..
De roliga va att jag haft nåra stolpskott till polis som bara stått o pratat me mig tills dom vatt klara utan o glo på min traktor.. o sista stoppet så va de en sån lärling, en het brud.. snackade me henne.. hon trodde fan de va en vanlig bil.. ja menar en kapad duett.. HALLÅ:....
Sen har man ju nu dom senaste 3 månaderna åkt på 2 st jääääävla böterslappar för säkerhetsbälte.. herregud.. är väl mina beskymmer om jag vill ha de eller inte.. men nu används de ALLTID..
(typ)¨
Västa av allt är väl att man är yrkeschaufför..
hehe
är de nån som vet hur mkt de blir i böter om man har tonade framrutor??