4372
Sök

blåsnings annons!

Brum säger bilen.
394 Inlägg
6 oktober 2006
Mavric skrev:
Psychotic skrev:
Gör som så att be någon tex. nån här på garaget som bor i närheten ta lite bilder på hans hus/hyres hus..  som på dörr postlåda osv.. sedan skickar dom bilderna till dig.. Du skickar några (inte alla) bilerna till killen och skriv nått som typ " synd att du inte var hemma" smile om han sedan svarar typ "hotar du mig" eller nått annat begåvat så skickar du bara ytligare en bild osv.. det kan vå vissa att bli mindre kaxiga.. och ja det har testats med gott resultat.. smile se bara till att du inte skriver något klockrent hot.. Du kanske inte får tillbaka pengarna men du har iallfall get killen lite att fundera på smile

de lät jätte bra smile snacka om att bli sugen hehe... frågan e bara vem skulle ställa upp på de? hmm

va fan nån här måste ju kunna hjälpa..  Allt för en gorgare visst?

Livet börjar vid 1bar! Och 15 Volt :)

176 Inlägg
6 oktober 2006
Trådstartare
Albertoo skrev:
drog iväg ett mail nu,får man se om han svarar! big_smile

om han svara så hör av dig här i forumet e du snäll smile

/Mavric\ :)

176 Inlägg
6 oktober 2006
Trådstartare
Psychotic skrev:
Mavric skrev:
Psychotic skrev:
Gör som så att be någon tex. nån här på garaget som bor i närheten ta lite bilder på hans hus/hyres hus..  som på dörr postlåda osv.. sedan skickar dom bilderna till dig.. Du skickar några (inte alla) bilerna till killen och skriv nått som typ " synd att du inte var hemma" smile om han sedan svarar typ "hotar du mig" eller nått annat begåvat så skickar du bara ytligare en bild osv.. det kan vå vissa att bli mindre kaxiga.. och ja det har testats med gott resultat.. smile se bara till att du inte skriver något klockrent hot.. Du kanske inte får tillbaka pengarna men du har iallfall get killen lite att fundera på smile

de lät jätte bra smile snacka om att bli sugen hehe... frågan e bara vem skulle ställa upp på de? hmm

va fan nån här måste ju kunna hjälpa..  Allt för en gorgare visst?

någon kanske de finns.. kanske folk som har mindre ork?

538 Inlägg
6 oktober 2006
Mavric skrev:
Albertoo skrev:

aaa det kan jag lova dig, jag hatar folk som ljuger...värsta jag vet. Hoppas han svarar bara!... så ska vi nog få tag på han!...

176 Inlägg
6 oktober 2006
Trådstartare
Albertoo skrev:
Mavric skrev:
Albertoo skrev:

aaa det kan jag lova dig, jag hatar folk som ljuger...värsta jag vet. Hoppas han svarar bara!... så ska vi nog få tag på han!...

wieeeee smile gutt

Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners
3 585 Inlägg
6 oktober 2006
jag tänkte presis säga att ja kunde åka dit.. mot benin pengar tongue.. (12 mil dit.. å ska ändå dit..innom 1 månad tongue) ska bara fixa körkortet smile.. hatar folk som ljuger

Följ mina projekt på http://www.facebook.com/TeamDisasterRacing
Projekt tråd på Tyrken http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=63529
På e36 turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … #p1685143/
Beware of cars from do-it-yourselfers and tuners

176 Inlägg
6 oktober 2006
Trådstartare
ToTTeN skrev:
jag tänkte presis säga att ja kunde åka dit.. mot benin pengar tongue.. (12 mil dit.. å ska ändå dit..innom 1 månad tongue) ska bara fixa körkortet smile.. hatar folk som ljuger

vi får se hur de blir smile fixa ditt kort först smile lycka till.. e skönt när man väl fått de.. smile tackar för hjälpen smile

397 Inlägg
6 oktober 2006
Eller så låter du det bli en DYR läxa.. blev själv blåst för två år sedan drygt på en kaka..
Helt värdelöst, visst är det en slant men värsta är ju förnedringen och "snopenheten"
Sjukt.. 
Men som sagt, "some people must learn the hard way"
det bästa är att du går bara på en nitlott EN gång.. så du blir bara starkare för
varje skithändelse som sker.. hehe

Jaja, jag har druckit whiskey så jag svammlar mkt..
TJA!

324 Inlägg
6 oktober 2006
silket jävla svin skikade också ett mail och frågade om det var kvar. Har du inte hans nr kvar då?

176 Inlägg
6 oktober 2006
Trådstartare
WasteGate skrev:
Eller så låter du det bli en DYR läxa.. blev själv blåst för två år sedan drygt på en kaka..
Helt värdelöst, visst är det en slant men värsta är ju förnedringen och "snopenheten"
Sjukt.. 
Men som sagt, "some people must learn the hard way"
det bästa är att du går bara på en nitlott EN gång.. så du blir bara starkare för
varje skithändelse som sker.. hehe

Jaja, jag har druckit whiskey så jag svammlar mkt..
TJA!

jo man gör jy inte de mer än en gång hehe.. drick lite för mig med wink

176 Inlägg
6 oktober 2006
Trådstartare
goffy skrev:
silket jävla svin skikade också ett mail och frågade om det var kvar. Har du inte hans nr kvar då?

hade inget nr i hans annons =/

324 Inlägg
6 oktober 2006
Föresten ring din bank och be dom dra till backa pengarna för att du blivigt lurad. Obs vet inte om det går men värt ett försök eller?Annars så kan du ju få fram namn och adres genom banken. Lättatre att göra en anmälan då ju.

324 Inlägg
6 oktober 2006
Okej fick bara den uppfatningen att du pratat med han men du menade antagligen genom mail då.
Mavric skrev:
goffy skrev:

hade inget nr i hans annons =/

176 Inlägg
7 oktober 2006
Trådstartare
goffy skrev:
Föresten ring din bank och be dom dra till backa pengarna för att du blivigt lurad. Obs vet inte om det går men värt ett försök eller?Annars så kan du ju få fram namn och adres genom banken. Lättatre att göra en anmälan då ju.

detta händer inte precis varje dag så ja har noll koll på om man kan göra så...  tror knappst att man kan ta tillbacka pengarna. för han måste nog skriva under sånafal. å de gör han jy inte....
men adress kanske. om den inte e"hemlighets stämplad" så dom inte får lämna ut den..

324 Inlägg
7 oktober 2006
Om du ringer och pratar med dom och förklarar att du ska göra en anmälan så är det nog inga problem att lösa det eller så får du göra en enmälan så är det inga problam för polisen att få fram det av banken annars. Lycka till
Mavric skrev:
goffy skrev:

detta händer inte precis varje dag så ja har noll koll på om man kan göra så...  tror knappst att man kan ta tillbacka pengarna. för han måste nog skriva under sånafal. å de gör han jy inte....
men adress kanske. om den inte e"hemlighets stämplad" så dom inte får lämna ut den..

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
7 oktober 2006
Nu har jag dragit iväg ett meddelande till skitarslet, skrev att jag ville köpa skiten och att jag helst hämtar skiten, så jag bad om adress också. smile
Får se vad den jäveln svarar.

Man ska ju egentligen anmäla honom till blocket, dom har ju loggar på ip-nummer så dom kan göra polisanmälan rätt enkelt. Frågan är om det händer något, polisanmälan leder ju aldrig till något i detta land.

324 Inlägg
7 oktober 2006
Nä tyvär så leder polis anmälan oftast inte till ett skit här i sverige...Blir bara nerlagt av brist på bevis osv osv

FL3JM skrev:
Nu har jag dragit iväg ett meddelande till skitarslet, skrev att jag ville köpa skiten och att jag helst hämtar skiten, så jag bad om adress också. smile

Man ska ju egentligen anmäla honom till blocket, dom har ju loggar på ip-nummer så dom kan göra polisanmälan rätt enkelt. Frågan är om det händer något, polisanmälan leder ju aldrig till något i detta land.

176 Inlägg
7 oktober 2006
Trådstartare
FL3JM skrev:

hopas på de bästa..

nä poliser e inget bra i detta land.. dom ska bara vissa sig så folk blir lite lugnare å stanna vid korvla luan å eda

375 Inlägg
7 oktober 2006
Har du anmält annonsen till blocket då så dom kan spärra den så slipper fler bli lurade?

48 Inlägg
7 oktober 2006
Vi är fler som kan hjälpa dig från Örebro. smile

Dom äldre lever på organ ifrån dom yngre som de äldre har kört ihjäl.

Sök