3391
Sök

Tänkte passa på vilken färg man skulle lacka handtagen på min bil.

506 Inlägg
7 oktober 2006
Trådstartare
Vill lacka mina handtag på bilen Den svart/gråa plsaten är rätt shaskig. Har provat svart vinyl men det hjälper inte. Tänkte lacka dem svarta eller röda. Vet inte riktigt. Men listerna runt bilen skulle bli lackade svarta på nytt iaf. Tycker det blir lite väl mycket rött annars.
Tror ni det skulle bli bra att lacka dem själv? Eller vad skulle det kosta att lacka de svarta listerna runt bilen inkl de på fronten,bakkjolen och då handtagen?

MVH

Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..

2 652 Inlägg
7 oktober 2006
själv tycker jag inte du ska lacka listerna . är ju inte fel med lite brytning .

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
7 oktober 2006
Varför inte måla både lister och dörrhandtag i samma färg som bilen? smile
Det blir nog snyggast i min mening smile

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
7 oktober 2006
lacka i röd, samma som bilen! handtag och lister ska vara i samma färg

man lever bara en gång så lev väl!

506 Inlägg
7 oktober 2006
Trådstartare
Kan det inte bli lite för mycket rött då? Ganska snyggt med en skarp svart brytning på bilen. Förresten är det svårt att ta bort handtagen eller det överlåter man till lackerarna?

Ifall man ska gasa ska man ha redigt med kräm under huven annars kan det fan va!..

2 652 Inlägg
7 oktober 2006
nej det är inte svårt att ta bort dom ,,

jag tycker de blir snyggare på brytning på din bil .

506 Inlägg
7 oktober 2006
Trådstartare
precision skrev:
nej det är inte svårt att ta bort dom ,,

jag tycker de blir snyggare på brytning på din bil .

Kollade i en volvo s/v40 "gör det själv" bok. Letade upp hur man tog bort handtagen men det verkar vara jävligt mycket jobb. Man måste nog  ta bort hela insidan av dörren. ta bort alla axlar till centrallåset och en jädra massa. Är det verkligen så krångligt?

Thorssa
8 oktober 2006
Om du ska satsa på att lacka dem så tycker jag det verkar meningslöst att lacka dem svarta. Tycker det skulle se bra ut med röda handtag. Om du sedan väljer att lacka listerna eller ej tycker jag inte spelar någon roll, ser bra ut i båda fall bara du håller dem blanka o fina smile

LillNaisarn
8 oktober 2006
tycker att du ska lacka handtagen i samma färg som bilen eller så låter du det helt enkelt vara orginal. samma så kan du ju även lacka listerna samma färg som bilen, fast det kan vara snyggt att det även bryter av lite...

Bas Connaisseur
436 Inlägg
8 oktober 2006
Jag tycker du ska köra samma färg som på listerna.

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

35 Inlägg
9 oktober 2006
Titta på min S40 den har jag ryckt bort listerna på och lackat handtagen i bilens färg, tycker att det blev bäst så smile

Bas Connaisseur
436 Inlägg
9 oktober 2006
Tycker fortfarande att mörka hantag om något skulle passa bäst..

Mitsubishi COLT CZ 1.5T '06
Bas Connaisseuren! "Musik är inte musik utan bas!" Cerwin Vega &Rockford Fosgate <3
>> MIN PROJEKT-TRÅD! <<

562 Inlägg
9 oktober 2006
persolinigen tycke rjag att alal lister ska bli röda plus handtagen big_smile

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!

Sök