Känns som om det går riktigt bra med bilen just nu saker som är beställda
Just nu funderar jag lite på hur jag ska göra med avgasröret.... Ville ju ha dubbla, en på varsin sida. Men nu är jag inne på att dra ut det på sidan av bilen bakom däcket.. Vad tror ni om det? Det ser ju lite tufft ut Men då är det ju en sak som måste ändras... Baken kommer ju bli helt slät och det vill jag inte!!!! Nu ser den ju ut sådär men hålen ska läggas igen hur som helst (och om jag ska ha utblåset som jag har nu så gör man ett nytt hål bara som passar bättre till mitt utblås. )
Någon som har några tips på hur man kan modda om den om jag sätter utblåset på sidan av bilen?
jag tror det hade varit ballt att sätte en diffus utan avgasrör bak och göre ett hål på sidan där du sedan drar ut slutröret typ som denna
Fast då skall du ju såklart bara ha en silvrig liten kant runt inte en hel ruta
Qorran skrev:
Hejhej!
Just nu funderar jag lite på hur jag ska göra med avgasröret.... Ville ju ha dubbla, en på varsin sida. Men nu är jag inne på att dra ut det på sidan av bilen bakom däcket.. Vad tror ni om det? Det ser ju lite tufft ut Men då är det ju en sak som måste ändras... Baken kommer ju bli helt slät och det vill jag inte!!!! Nu ser den ju ut sådär http://www1.garaget.org/gallery/images/112/111109/111109-3f4b2c9cd0e186d1de32219c039043dc.jpg men hålen ska läggas igen hur som helst (och om jag ska ha utblåset som jag har nu så gör man ett nytt hål bara som passar bättre till mitt utblås. )
Någon som har några tips på hur man kan modda om den om jag sätter utblåset på sidan av bilen?
Fast då skall du ju såklart bara ha en silvrig liten kant runt inte en hel ruta
Qorran skrev:
Hejhej!
Just nu funderar jag lite på hur jag ska göra med avgasröret.... Ville ju ha dubbla, en på varsin sida. Men nu är jag inne på att dra ut det på sidan av bilen bakom däcket.. Vad tror ni om det? Det ser ju lite tufft ut Men då är det ju en sak som måste ändras... Baken kommer ju bli helt slät och det vill jag inte!!!! Nu ser den ju ut sådär http://www1.garaget.org/gallery/images/112/111109/111109-3f4b2c9cd0e186d1de32219c039043dc.jpg men hålen ska läggas igen hur som helst (och om jag ska ha utblåset som jag har nu så gör man ett nytt hål bara som passar bättre till mitt utblås. )
Ja precis sådär tänkte jag! Åååh vilka bra ideer ni kommer med vad hade jag gjort utan er men så som det ser ut nu (pengar brist) så tror jag att jag antingen har utblåset som jag har det nu. Dvs lägger igen båda hålen och gör ett nytt som passar bättre. Eller så drar jag ut det på sidan och lägger igen båda hålen och låter det vara så tills jag fått tag i en diffusor... Då får det se hemskt ut bak tills förmodligen skatte pengarna har kommit in