Hoppas att alla har haft en bra helg, det har jag haft i alla fall, blev ett gött pass fredag-söndag med 5 timmar sömn. Bilen är nere på hjul och rullar. Jag har spacklat det sista på bilen som ska vara klart innan lack samt samlat ihop alla lösa delar. Idag söndag körde vi ner bilen på biltransport till firman som ska lacka bilen.
Stort tack till Hannu och Armela för all hjälp med att få ihop bilen så den hann bli klar, guld värt att ha goda vänner som hjälper till! Tur att man har en förstående sambo också
Hehe ser lite rolit ut att se min gamla stötfångare gött att du fick iordning på den tillslut. Nu väntar vi som följer tråden med spänning slut resultatet KEEP UP THE GOOD WORK
Riktigt galet projekt som kommer att följas med glädje! Jag undrar också vart du fick tag på facelift mittkonsolen med spaceball, samt knapparna på ratten och till vilken kostnad?
Mittkonsolen fick jag av en god vän och rattknapparna hittade jag på Jönköpingsskroten. Betalade 40 kr för knapparna Det kommer lite nya bilder under helgen. Med vänlig hälsning Daniel
Absolut! Ska svänga förbi firman i veckan om jag hinner tänkte jag och kolla till den uppdatering kommer Just nu håller jag på och småfixar med bruksbilen inför besiktningen
Helt amazing måste jag säga! Förstår inte hur jag har kunnat missa denna viktiga tråd, det viktiga är att jag har hittat den nu iaf! Kämpa på, nu vill vi se bilen klar!