2012-12-02 Den kommande veckan blir nog inte så mycket gjort. Spelade fotboll och fick axeln ur led så i går det blev ambulans in till sjukan och blev liggandes ett par timmar, behövde inte operera som tur var. Sjukskriven en vecka, men sen är man på banan igen Rengöringen av kolvarna går framåt i alla fall
Man ska inte hålla på med idrotter.. Det är bara farligt å jobbigt..
Hehe det är väl så, men nu är axeln bättre (kan bero på 4 dagar av vila och lite whisky)
2012-12-02 Den kommande veckan blir nog inte så mycket gjort. Spelade fotboll och fick axeln ur led så i går det blev ambulans in till sjukan och blev liggandes ett par timmar, behövde inte operera som tur var. Sjukskriven en vecka, men sen är man på banan igen Rengöringen av kolvarna går framåt i alla fall
Man ska inte hålla på med idrotter.. Det är bara farligt å jobbigt..
Hehe det är väl så, men nu är axeln bättre (kan bero på 4 dagar av vila och lite whisky)
2012-12-06 Jag går fortfarande bara går hemma och väntar på att axeln ska bli bra. Tur att man har tid på dagarna att gå till posten och hämta ut lite godis i alla fall.
Sprillans ny grill till den nya fronten
Nya dimljus (ska xenon konverteras till 6000K)
Nya bromsslangar från J-spec, tack Fredrik för snabb leverans och bra pris
Nytt oljefritt luftfilter från AEM, modell större (9")
Lite avgasdelar som kan vara bra att ha om någon månad...
Idag fick jag även ett samtal från Svensk Reningsindustri i Kungälv om att mina prylar är klara för avhämtning. Massa delar till fram och bakvagn som har blivit avlackerade och glasblästrade. Hämtar allt på tisdag.
Här är den sista lådan som ska blästras inna lackering påbörjas:
Målet nu i vinter är väl att få in karossen på lackering och få ner bilen på hjul. Men vi får se, det är rätt mycket jobb med blästring mm. Det får ta den tiden det tar Lite mer effekt få det allt bli
2012-12-09 Idag blev det inte mycket gjort på min bil grund av massa andra jobb. Men fick rensat lite på blocket i alla fall. Nu laddar vi för en ny vecka och nya spännande möjligheter!
Har du nån bild på undre ramlager vill gärna se skicket på de mina såg dåliga ut efter 8000mil vilket var konstigt för att de ska hålla ut motornslivslängd. Annars tycker jag att det går framåt för dig forsätt så.
Har du nån bild på undre ramlager vill gärna se skicket på de mina såg dåliga ut efter 8000mil vilket var konstigt för att de ska hålla ut motornslivslängd. Annars tycker jag att det går framåt för dig forsätt så.
Halloj, jag kan ordna en bild nästa gång jag är i garaget. Ja det verkar väldigt konstigt att de var kassa efter 8000 mil?