Nej då allt funkar ypperligt bra ! dock ska tanken fixas då den läcker lite.. sen ska bakvagnen ner.. hjulvinklar ska svetsas om samt powerflex ska upp
Nej då allt funkar ypperligt bra ! dock ska tanken fixas då den läcker lite.. sen ska bakvagnen ner.. hjulvinklar ska svetsas om samt powerflex ska upp
Har väll inte hänt så mkt.. bränsletanken har varit ner plockad då dom tyckte på bes att det luktade lite soppa om bilen.. inte konstigt när man kunde stoppa in tummen i tanken. nu sitter den på plats igen iaf.. nysvetsad o fin
Jo, hade förlängt kablarna till tändspolen...hade inte sett att signalkabeln var skärmad så jag hade virat ihop skärmen med själva kabeln = massiv kortis Men med det fixat så gick den igång direkt Har dock några kontaktstycken över på motorhärvan vid styrenheten som jag inte har tagit reda på vad dom är till än, du kanske har några tips?
Nä, den boxen har jag nog kopplat in. Har typ ett svart 4-poligt kontaktstycke, ett vitt 4-poligt, ett vitt 1-poligt och ett svart 1-poligt som inte är inkopplat om jag inte minns fel