Vet inte om det är nått speciellt just med lasses,, Jag e skeptisk till allt jag inte gjort själv.. Men det jag märkt på min: Torrspruckna omp-ledningar där en var lagad med krympslang, Silikonrester på oljepickupen och ingen packning till termostathuset..
Kan ju vara så att det var OK med beställaren oxå.. En motorbyggare blir aldrig bättre än vad beställaren tillåter
Helt rätt! har då kollat över motorn så gott jag kunnat och har då inte hittat någonting som sagt
Jamendåså.. Bara gasa tills det rasa Men vad ska du köra för snurra?? Sett att du säljer bägge kiten.
Jag kommer att köra med ett Precision 6766 om jag minns rätt, det är ärtan på PPF som har rekomenderat den turbon åt mig, så då bygger vi nytt grenrör och allt till den
sweeeeet har du något "ca" mål med pollar i bilen?
Vill ju inte hoppas på för mycket så man blir besviken men 450 på hjulen ska det nog gå att klämma ur den lilla 1,3 liters motorn med de saker som är gjort åt den
Vill ju inte hoppas på för mycket så man blir besviken men 450 på hjulen ska det nog gå att klämma ur den lilla 1,3 liters motorn med de saker som är gjort åt den
låter ju underbart blir roliga dagar på fårbo i sommar då
låter ju underbart blir roliga dagar på fårbo i sommar då
Ja vi får hålla tummarna att allt lirar och håller ihop bara!