jahapp eftersom jag inte fick ha bilen ute på garaget gör jag la en tråd tills den är fin nog för att få vara en bil på garaget
har tänkt att göra den i riktigt fint skick så man inte behöver skämmas när man åker te jobbet
skriver ingen att göra lista för den kommer bli alldeles för lång sen kommer jag ju komma på saker att göra under tiden
så lägger ut allt som kommer hända på denna tråd,
Har dock nyss fått ett barn så det kommer inte gå med någon rasande fart men ska försöka hålla ett bra tempo endå
här kommer lite bilder pån...
syns inte riktigt på bilden men det sitter en 740 -90 front på den, vet det låter helt sjukt, men köpte bilen av en kompis som skulle ha den som reservdelsbil, men jag tyckte jag kunde köpa den istället
men det enda kravet av han var då att han skulle ha fronten till sin sons epa-bygge
så jag håller på att fixa en annan 940 front som kommer skruvas dit så snart det bara går
vingen är visst någon som har ryckt bort på stackarn, kommer slipa ner allt lim som sitter där och lacka om där vingen ska sitta, sen antingen hitta en original 945 vinge eller använda den dubbelvinge jag har men tror att den kommer hamna på min 745 t5, så var planen från början iallafall
bromspedalen var fruktansvärt lustig, kommer upp en bild på varför den var lustig senare
men köpte iallafall nya skivor och klossar runt om och nya handbromsbackar
ska ju vara nytt och fräscht, inhandlades på JF-autodelar i vimmerby, tack för bra pris
skaffade mig 16'' centrumvända plåtisar nu ikväll med får se om dem kommer te användning nu i vinter eller te sommaren
det var allt för denna gång, kommer nog en update med mer bilder om ett par dagar