oj, ja då kommer du bra långt bak:) hur kommer det sig att du ville flytta bak?
Flyttat torpeden 2dm sen blev spaken där den blev så rättade mig lite efter det och sen hade jag inte plats för orginal pedalställ när jag kapat i torpeden så fick rätta mig lite efter det med .
Ford Sierra M50 projekt (sfro)
Spacer.se - Sveriges största spacertillverkare
Vet inte får se tanken var att den skulle varit lackerad nu men man är väll lite av en tidsoptimist. den blir klar när den blir klar men hade varit kul att få ut den någon gång under sommaren
Senast redigerat av Bitter_ (11 februari 2013)
Här har det stått stilla ett tag. varit upptagen med att hjälpa polaren med sin Volvo 740 med M50B25 sen har man ju försökt fixa en bruksbil då vinter sierran dog på isen . Tillråga på allt så fick svetsen skickas på service.
Men nu i här om dagen började det igen
Iom jag lyckades hitta fel balk så fick denna byggas om till 7,5"diffen
Även fixat en brandvägg
Kom lite trevliga saker från Tyskland igår . Planerar att att köra sugare denna sommaren för att hinna få ihop den rent ekonomiskt sedan blir det överladd till nästa vinter. Lite också för att reggningen ska bli lite enklare.
Passade förvånansvärt bra behöver bara karva lite mer i torpeden så trillar den bakre limpan dit också
Lite påsknytt! Tömt bilen och hängt upp den i vaggan för att slutföra de mesta av svets och karross arbetet så de blir klart någon gång. Tillbringa hela dagen igår med att svetsa ska tillbringa kvällen idag till de med sen blir det att skrapa den lilla underredsmassa som är kvar och sedan lack!
Fan va skönt det måste vara med en vagga att sätta upp karossen i, håller tummarna för detta projekt!
Ja fan de är grymt ett jobb som kanske hade tagit en vecka går på bara några kvällar tackar det kan behövas några tummar till så ska vi nog ro ihop detta