3421
Sök

GTA 5 - Ps3

Meldem
4 137 Inlägg
3 september 2013
Vart har ni förbeställt? Funderar på Spelbutiken.

1 232 Inlägg
4 september 2013
Trådstartare
detta är en sensation för spelvärlden, tänk första intrycket, första grejen man gör,upplevelsen?

TouchOfRed skrev:

Gamestop, men enbart för att det är bara dem som har Special Edition hmm

För Volvo i tiden
Trafikförordning (1998:1276) kap. 3
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P

Forehead flamers
113 Inlägg
4 september 2013
RightFront skrev:
TouchOfRed skrev:

Samma för mig, Special Edition lockade smile

/Andreas

847 Inlägg
4 september 2013
Någon som bor i kalmartrakten eller växjö och vet om det ska va nån billig butik som. Har natt öppet? Gamestop tar 700kr hmm

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

Volkswagens Of Sweden på Facebook
3 519 Inlägg
4 september 2013
Growe skrev:
Kalltkaffe skrev:
Mr_M_ skrev:

Haha, det är rätt. Jag är arbetslös, och hoppas jag inte får jobb under den veckan, eller att arbetsförmedlingen sätter mig på nå skit tongue big_smile

Haha ja :p Och så är 17e på en Tisdag, lär jobba halva dagen med vetskap om att spelet ligger i brevlådan.. usch vilken pina wink

Kommer nog inte lira online direkt, ska först ett par dagar spela vanligt :p

är det inte så att onlinemodet inte kommer fungera direkt?! vet inte vart jag hört det

mitt live går ut när som helst så vete tusan om jag fyller på det förens efter några veckors spelande..

känns som man vill spela in sig och hitta först

Citerat från IGN.com
"the multiplayer component to Grand Theft Auto V, will launch two weeks after Grand Theft Auto V"

Min Facebookgrupp: Volkswagens Of Sweden
Min köp/sälj grupp: VAG- Marknaden

847 Inlägg
4 september 2013
Bullet--- skrev:
Crxkoffe skrev:
Någon som bor i kalmartrakten eller växjö och vet om det ska va nån billig butik som. Har natt öppet? Gamestop tar 700kr hmm

700 kr är väl standardpris i butik? Billigare på nätet.

Nej gör f*n det e överpris, elgiganten i kalmar tar runt 500lappen och även mediamarkt & siba smile

Kika gärna in min Honda Crx som under våren går med turbo och bakhjulsdrift på vägarna! =)

Bengtsson skrev:
RightFront skrev:
TouchOfRed skrev:

/Andreas

Härligt smile Xbox eller PS3? Dock lite dåligt att man får det lättare

För Volvo i tiden
71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.

847 Inlägg
4 september 2013
RightFront skrev:
Bengtsson skrev:
RightFront skrev:

/Andreas

Xbox 360 smile

847 Inlägg
4 september 2013
RightFront skrev:
Bengtsson skrev:
RightFront skrev:

/Andreas

Xbox 360 smile

Forehead flamers
113 Inlägg
4 september 2013
RightFront skrev:
Bengtsson skrev:
RightFront skrev:

/Andreas

Ps3 såklart roll

/Andreas
Senast redigerat av Bengtsson (4 september 2013)

1 232 Inlägg
4 september 2013
Trådstartare
ps3 och har såklart spcial edition betalat å klart. bara å vänta.............

Bengtsson skrev:
Ps3 såklart roll

/Andreas

Varför är det så självklart? tongue

För Volvo i tiden

JFfoto
8 september 2013
Man blir ju skadad av det här, haha, snart en vecka kvar bara, på Tisdag. big_smile Enda jag tänker på är GTA på Tisdag, men ibland kommer jag på att jag fyller år också. haha.

Det första jag ska göra är att forska runt lite, sen köra första uppdraget, och sen fortsätta forska runt, dröjer nog ett bra tag innan jag kör storyn :p

JFfoto
8 september 2013
Bullet--- skrev:
Kalltkaffe skrev:
Man blir ju skadad av det här, haha, snart en vecka kvar bara, på Tisdag. big_smile Enda jag tänker på är GTA på Tisdag, men ibland kommer jag på att jag fyller år också. haha.

Det första jag ska göra är att forska runt lite, sen köra första uppdraget, och sen fortsätta forska runt, dröjer nog ett bra tag innan jag kör storyn :p

Brukar göra samma grej big_smile Gör något enstaka uppdrag sen kör man och utforskar. Frågan är bara hur mycket av kartan som är upplåst från första början?

Allt är upplåst smile kanske inte butiker och sånt då, men tror man ska kunna åka/gå överallt ja smile

Forummoderator
18 174 Inlägg
8 september 2013
Man brukar ju oftast få göra ett uppdrag som start för storyns skull. Jag gör detta och ska sen flumma runt i de område som finns tillgängligt. Om allt är upplåst så blir det långtur upp i ev. berg för att se om man kan hitta "nåt kul"

Antar att spelmotorn när det gäller körning inte skiljer sig så mycket från IV. Jag tycker San Andreas och gänget var lite roligare då bilkörningen var mer förlåtande överlag. Giller inte den kraftiga understyrning de flesta bilar lider av.

Därför ska jag spela lite IV kvällarna (Ska ta en sittning idag sen) innan dagen D. För att få in känslan.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
8 september 2013
Rockstar har sagt att dom har gjort om "bilfysiken" så att det inte ska vara som i IV där var det ju totalt hopplöst att ens försöka köra bil.
Har jag fattat rätt så skulle det vara mer som bilkörningen i midnight club spelen och inte fraktfartygskänslan i IV
Senast redigerat av Pierre_r (8 september 2013)

Lat Perfektionist
6 359 Inlägg
8 september 2013
Personligen tycker jag det suger. Den är orealistisk och "lätt".
Jag gillade hur bilarna uppför sej i IV, det finns lite tyngd bakom bilarna. Dom var alla liiite för svaga, men jag tyckte det var hyffsat realistiskt att man inte kunde ta en kurva i 150km/h.

Om det faktiskt är som i midnight club kommer det seriöst förstöra hela spelet för mej och jag kommer antagligen aldrig ens spela ut det.

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968

JFfoto
8 september 2013
Såhär har dom svarat på en fråga angående bilarna.

For example, driving has been completely reworked so its much more responsive and direct, allowing controllable handbrake turns and adding in a little bit of wheelspin at exciting moments, whilst still allowing the player to keep full control.

JFfoto
8 september 2013
Saxar lite från en sida till er som inte orkar/inte läst ännu. smile

* You can turn a car's engine on and off.

* Each vehicle type has a unique type of handling, for example the pick-up truck doesn't stick to the road as well as a supercar.

* Car crashes usually leave trails of fuel, which can in turn be used to blow them up.

* Engine realism such as engine stuttering and black smoke shooting out was noted.

* Car explosions and aftermath much more realistic than IV's.

* For racing, Rockstar has relied on Midnight Club: Los Angeles's gameplay mechanics for the driving in V.

Sök