16 november 2012
Trådstartare
Tach alla för bra svar/ inlägg.
Jo jag vet hur det är med dessa försäkringar vissa är med och betalar medans vissa inte vill alls,
Det är också en orsakat till att jag valt att lämna ärendet till advokat som har gjort det möjligt för mig att få någon ersättning, för tydliget kunde man inte stjäla en så pass ny bil enligt (Dina för) som jag haft och aldrig mer kommer att ha.
De skulle ringa upp nu nästa vecka och då ska vi diskutera ersättningen bland annat att jag har varit utan bil i ett år och vad jag vet så är det 100kr per dag man har rätt till så 100kr gånger 365dag + = en hel del.
I somras så blev min kompis v70n -01 sönder slagen och fler bilar på parkeringen en lördag natt, och hans bil hade gått ca 30000+ mil så när killen från ringde och erbjöd honom 30 000 kr enligt blockets billigaste bil, så sa min kompis: nae jag har vinge på min och knappar på ratten och halv skin så jag vill ha mer.
Killen på försäkrings bolaget ringer upp och erbjuder honom 38tusen - 3000 kr själv risk, så 35tusen fick han till slut.
Tycker jag var ändå skit bra med tanken på att bilen var bara skit paja hela tiden.
Senast redigerat av audi_rs (16 november 2012)