hej, vad tar folk för att förstärka en m90 låda? ska sugtimma en 940 och behöver då lite starkare låda när det ska lekas. var tar folk för att fixa förstärkning på 2 och 3ans växel?
jo jag vet att m46an håller bra. men har köpt en 940 reservdelsbil med m90 och då tänkte jag kolla vad det kostar att förstärka. jo vet tt ringen hoppar på 3an men har vart med om ras på 2an också...
Vw-Andreas skrev:
en M46a håller gott å väl.
sen förstärker man 3ans växel då stopp ringen bruka hoppa iväg
Vad är det för motor du ska sugtrimma? Ska till en rätt biffig sugmotor för att en M90 skall leva farligt.
b230fb motor som ska upp till ca 220-230 häst. och det kanske inte är superfrligt för en m90 men orka chansa... ska man göra allt annat seriöst kan man väl lika gärna satsa på det också? men har ju inte bestämmt mig än, har vart inne på m46 förut men tänkte kolla upp vad det kostar att förstårka:)
jo jag vet att m46an håller bra. men har köpt en 940 reservdelsbil med m90 och då tänkte jag kolla vad det kostar att förstärka. jo vet tt ringen hoppar på 3an men har vart med om ras på 2an också...
Vw-Andreas skrev:
ras på 2an då är de drev ras eller böjda gafflar lägg i växel innan du dumpar så håller de
Vw-Andreas skrev:
ras på 2an då är de drev ras eller böjda gafflar lägg i växel innan du dumpar så håller de
Jag har den info jag behöver så vill inte ha massa onödiga svar på saker jag inte frågar.... det jag är ute efter är ett pris.