Så.. Nu är det bara de lilla extra som ska göras.. men det blir ju mer o mer man hittar på =)
Glesmark skrev:Sett att många bilar som har spacklade kjolar och kofångare spricka i skarven, ser riktigt tråkigt ut.Gäller att inte få in vatten som fryser på vintern bara, eller att inte köra så det tar i...
Blondizzz skrev:Morelll skrev:Är sidokjolarna ihop spacklade med karossen? Ja det är dem,, snyggast så,,, inte snyggt när de ser på klistrade ut;)Men smaken är som Baken Viktigast att jag själv är nöjd
Morelll skrev:Är sidokjolarna ihop spacklade med karossen?
Morelll skrev:Blondizzz skrev:Morelll skrev:Är sidokjolarna ihop spacklade med karossen? Ja det är dem,, snyggast så,,, inte snyggt när de ser på klistrade ut;)Men smaken är som Baken Viktigast att jag själv är nöjd Okej jo funderar på att göra samma sak jag med, men du gjorde inte så med resten av kjolpaketet? Några tips? Ska man plasta ihop ? Eller bara dra i fästen och sedan spackla ?
henna skrev:Kommer bli skitsnyggt detta!!!
Blondizzz skrev:Morelll skrev:Blondizzz skrev:Ja det är dem,, snyggast så,,, inte snyggt när de ser på klistrade ut;)Men smaken är som Baken Viktigast att jag själv är nöjd Okej jo funderar på att göra samma sak jag med, men du gjorde inte så med resten av kjolpaketet? Några tips? Ska man plasta ihop ? Eller bara dra i fästen och sedan spackla ?Båda delarna är ju en fördel att göra så har jag gjort
Morelll skrev:Blondizzz skrev:Ja det är dem,, snyggast så,,, inte snyggt när de ser på klistrade ut;)Men smaken är som Baken Viktigast att jag själv är nöjd Okej jo funderar på att göra samma sak jag med, men du gjorde inte så med resten av kjolpaketet? Några tips? Ska man plasta ihop ? Eller bara dra i fästen och sedan spackla ?
Blondizzz skrev:Ja det är dem,, snyggast så,,, inte snyggt när de ser på klistrade ut;)Men smaken är som Baken Viktigast att jag själv är nöjd
Blondizzz skrev:Dgas för en liten uppdatering.. Fick tillbaka bilen från lack men jag var inte nöjd med färgen eller effekten så jag har valt att lacka om den IGEN OCH DENNA GÅNGEN KOMMER DET BLI HELT JÄVLA PERFEKT.... Det kommer bli en kaxig färg som är helt ny på markanden Har varit och fått färgprover och allting är klart... nästa vecka åker han tillbaka igen,,, SÅ jag ska försöka uppdatera lite smått så småningom
granaten_740 skrev:Blondizzz skrev:Dgas för en liten uppdatering.. Fick tillbaka bilen från lack men jag var inte nöjd med färgen eller effekten så jag har valt att lacka om den IGEN OCH DENNA GÅNGEN KOMMER DET BLI HELT JÄVLA PERFEKT.... Det kommer bli en kaxig färg som är helt ny på markanden Har varit och fått färgprover och allting är klart... nästa vecka åker han tillbaka igen,,, SÅ jag ska försöka uppdatera lite smått så småningom Ett mycket klokt val, det är segt när det blir som det blir... Väldigt glad att du ger dig fan på att lyckas, bilen kommer bli så snygg!
Jooonnneee skrev:Nice nice ! Har du inga bilder på hur den ser ut nu?
Blondizzz skrev:granaten_740 skrev:Blondizzz skrev:Dgas för en liten uppdatering.. Fick tillbaka bilen från lack men jag var inte nöjd med färgen eller effekten så jag har valt att lacka om den IGEN OCH DENNA GÅNGEN KOMMER DET BLI HELT JÄVLA PERFEKT.... Det kommer bli en kaxig färg som är helt ny på markanden Har varit och fått färgprover och allting är klart... nästa vecka åker han tillbaka igen,,, SÅ jag ska försöka uppdatera lite smått så småningom Ett mycket klokt val, det är segt när det blir som det blir... Väldigt glad att du ger dig fan på att lyckas, bilen kommer bli så snygg!marcus jag skickar dig en länk på FB
_Hast_ skrev:Arbetet du lägger ner är grymt Armela
Jooonnneee skrev:Sjukt bra jobbat Blev en rejäl skillnad på motorn där, ser nästan ut som ny. Keep up the good work!
MR-BOW skrev:ser riktigt bra ut, vad är det du målat taket med för att få det svart?
Blondizzz skrev:MR-BOW skrev:ser riktigt bra ut, vad är det du målat taket med för att få det svart?Mattsvart färg ( sprayburk) heheFlera gånger tunna lager... Blev riktigt bra resultat