3102
Sök

Volvo 855 T5R "Black Evolution" bygge till 2013 i sammarbete med Bilstereohörnan!

Tänkte dela med mig av mitt halvstora bygge. Bilen är en Volvo 855 T5R från 96 som är T-Svart. det ska inte bli allt för mkt utan hållas på en lagom nivå, less is more!

Strids Garage @facebook
22 417 Visningar
Uppdaterades senast 5 april 2013
Strids Garage @facebook
101 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
Gizmo_ skrev:
Jasså. Ja då får man väl se om det kommer upp några nya i morgon då.
Ja det kan vara skönt o lämna iväg dem till någon som vet var det ska slipas o spacklas. smile

jo precis så ja oxå tänker:)

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
Skapligt skrev:
Ser bra ut detta. Rätt märke också måste jag säga smile Kolla gärna in mitt projekt också. Pren lagd!

tackar:) jo får väl lov å säga desamma till dig:)  riktigt elak liten bil de där:) vi får tjata lite att dom får dra ihop alla till våren å köra en egen liten träff smile

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/48/47783/47783-157031b2c967dbdbd4b5c5ee632c08db.jpg

har man tråkigt å inte kan sova så kan man ju roa sig å göra trycket till tröjorna (bland det första ja har gjort i photoshop)

799 Inlägg
11 december 2012
poppe__ skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/48/47783/47783-157031b2c967dbdbd4b5c5ee632c08db.jpg

har man tråkigt å inte kan sova så kan man ju roa sig å göra trycket till tröjorna (bland det första ja har gjort i photoshop)

Blev ju bra det där smile Svart och bas måste man ju bara älska smile

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
Skapligt skrev:
poppe__ skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/48/47783/47783-157031b2c967dbdbd4b5c5ee632c08db.jpg

precis smile det kan ju inte bli bättre:)

799 Inlägg
11 december 2012
poppe__ skrev:
Skapligt skrev:
poppe__ skrev:

Exakt smile Min ska dock bli ännu lite svartare till våren smile

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
Skapligt skrev:
poppe__ skrev:
Skapligt skrev:

härligt:) de blir min med, allt inne ska bytas,kläs om elr lackas, tycker de e så fult som de är nu när A,B,C och D stolpen är svarta sen är taket vit, ursha

Himma skruare
1 250 Inlägg
11 december 2012
poppe__ skrev:
Skapligt skrev:
poppe__ skrev:

härligt:) de blir min med, allt inne ska bytas,kläs om elr lackas, tycker de e så fult som de är nu när A,B,C och D stolpen är svarta sen är taket vit, ursha

Stör mig med på mitt tak att det e ljust. Så jag har lite idéer på det.
Får se hur man kan göra med den vita listen runt luckan.

Litet projekt på min 855 T5-R. The Dark side
Projektet på min 945 16v Turbo. White Trash
Sida om Vinterlek med bilar. Vinterbilar

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
Gizmo_ skrev:
poppe__ skrev:
Skapligt skrev:

Stör mig med på mitt tak att det e ljust. Så jag har lite idéer på det.
Får se hur man kan göra med den vita listen runt luckan.

aa ja kommer klä om hela:)

799 Inlägg
Strids Garage @facebook
101 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
Skapligt skrev:
Klär om mitt tack i mocka jag. smile

precis som här, elr alkara elr hur de nu stavas:)

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
https://www1.garaget.org/gallery/images/48/47783/47783-734ad74b258dadcc5c7b4fec41eb96fe.jpg
lovade ju en bild på hur den ser ut nu:) fast den ser inte ut precis så där längre heller så

och min dator vill inte ge er mer bilder just nu:/

799 Inlägg
11 december 2012
poppe__ skrev:
Skapligt skrev:

Alacantra? Det är också jävligt läckert!

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
Skapligt skrev:
poppe__ skrev:
Skapligt skrev:

Alacantra? Det är också jävligt läckert!

så heter de:) stavning e inte min grej:)

799 Inlägg
11 december 2012
Hehe så länge man förstår så är det lugnt smile Inte sååå jäkla stor skillnad på alacantra o mocka dock. Så det kvittar ju nästan

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
Skapligt skrev:
Hehe så länge man förstår så är det lugnt smile Inte sååå jäkla stor skillnad på alacantra o mocka dock. Så det kvittar ju nästan

previs:) de ser ju nästan precis lika ut:) men va ska du hitta på med din bil då? show?tävling?tongue

799 Inlägg
11 december 2012
poppe__ skrev:
Skapligt skrev:

previs:) de ser ju nästan precis lika ut:) men va ska du hitta på med din bil då? show?tävling?tongue

Blir både och smile Inte riktigt bestämt nåt än. Kommer dema som fan iaf smile Självklart kommer man ställa upp på någon tävling också. Får se hur pass seriöst.

Blir mer tävling nästa år dock. Då blir det väggbygge o hela skiten.

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
Skapligt skrev:
poppe__ skrev:
Skapligt skrev:

Blir både och smile Inte riktigt bestämt nåt än. Kommer dema som fan iaf smile Självklart kommer man ställa upp på någon tävling också. Får se hur pass seriöst.

låter ju kanon ju:) har funderar ´på å köpa en golf elr liknade till nästa vinter å bygga itongue en stor volvo är väl inte precis de bästa:P

799 Inlägg
11 december 2012
poppe__ skrev:
Skapligt skrev:
poppe__ skrev:

låter ju kanon ju:) har funderar ´på å köpa en golf elr liknade till nästa vinter å bygga itongue en stor volvo är väl inte precis de bästa:P

En stor Volvo får man in massa högtalare i. Det kan spela nå sjukt jävla imponerande smile

Strids Garage @facebook
101 Inlägg
11 december 2012
Trådstartare
Skapligt skrev:
poppe__ skrev:
Skapligt skrev:

En stor Volvo får man in massa högtalare i. Det kan spela nå sjukt jävla imponerande smile

säg de till min sambo:P känns som ja skulle få i mer i en liten golf smile haha fast de blir nog bättre när hon får kortet å kan åka i sin bil så kan ja gå loss i vofflan på riktigt:)

Sök