Volvo 855 T5R "Black Evolution" bygge till 2013 i sammarbete med Bilstereohörnan!
Tänkte dela med mig av mitt halvstora bygge. Bilen är en Volvo 855 T5R från 96 som är T-Svart. det ska inte bli allt för mkt utan hållas på en lagom nivå, less is more!
Jasså. Ja då får man väl se om det kommer upp några nya i morgon då. Ja det kan vara skönt o lämna iväg dem till någon som vet var det ska slipas o spacklas.
Ser bra ut detta. Rätt märke också måste jag säga Kolla gärna in mitt projekt också. Pren lagd!
tackar:) jo får väl lov å säga desamma till dig:) riktigt elak liten bil de där:) vi får tjata lite att dom får dra ihop alla till våren å köra en egen liten träff
Blev ju bra det där Svart och bas måste man ju bara älska
precis det kan ju inte bli bättre:)
Exakt Min ska dock bli ännu lite svartare till våren
härligt:) de blir min med, allt inne ska bytas,kläs om elr lackas, tycker de e så fult som de är nu när A,B,C och D stolpen är svarta sen är taket vit, ursha
härligt:) de blir min med, allt inne ska bytas,kläs om elr lackas, tycker de e så fult som de är nu när A,B,C och D stolpen är svarta sen är taket vit, ursha
Stör mig med på mitt tak att det e ljust. Så jag har lite idéer på det. Får se hur man kan göra med den vita listen runt luckan.
Stör mig med på mitt tak att det e ljust. Så jag har lite idéer på det. Får se hur man kan göra med den vita listen runt luckan.
Blir både och Inte riktigt bestämt nåt än. Kommer dema som fan iaf Självklart kommer man ställa upp på någon tävling också. Får se hur pass seriöst.
Blir mer tävling nästa år dock. Då blir det väggbygge o hela skiten.
låter ju kanon ju:) har funderar ´på å köpa en golf elr liknade till nästa vinter å bygga i en stor volvo är väl inte precis de bästa:P
En stor Volvo får man in massa högtalare i. Det kan spela nå sjukt jävla imponerande
säg de till min sambo:P känns som ja skulle få i mer i en liten golf haha fast de blir nog bättre när hon får kortet å kan åka i sin bil så kan ja gå loss i vofflan på riktigt:)