Elmia 2016! E46 bygge som har spårat ut helt! "jag skulle bara ha en baslåda" Slutat med att man rycker baksätet och bygger låda istället, in och följ!
Kommer du till BoS träff på mantorp en 24 maj i sommar -15?
Det gör jag ja, varit där de senaste 2åren
Dock så står bygget lite stilla då jag köpt lägenet i början på december och totalrenoverat den sen dess, men snart klart och då blir det nya tag på projektet här!
Dock så står bygget lite stilla då jag köpt lägenet i början på december och totalrenoverat den sen dess, men snart klart och då blir det nya tag på projektet här!
Kul! då ses vi där Ja har oxå som mål att komma till BoS med mitt lilla projekt de kommer inte att vara klart då men den kommer testas på banan iaf
Gick igenom hela projektet igår kväll, kul projekt! kommit långt Följer direkt!
Kul! då ses vi där Ja har oxå som mål att komma till BoS med mitt lilla projekt de kommer inte att vara klart då men den kommer testas på banan iaf
Gick igenom hela projektet igår kväll, kul projekt! kommit långt Följer direkt!
Då ses vi kanske där!
ZyclonE skrev:
Mycket snyggt bygge
Om du funder på att sälja något av dina MDS kit i dörrarna så är jag intresserad
/David
ska säljas så småningom, måste bara ta nya tag på projektet!
Nu har man börjat ta tag i projektet igen! Börjat och funderar på placering osv av högtalarna i dörrarna samt rivit ut en del av skuffen. Tanken är att få klart bilen till den 25 april då det är Re-loaded springbreak i Löddeköpinge!
Bild på när jag kapat upp en dörrsida och börjat fundera lite!
Blev en kväll i garaget, köpte lite mdf som man kan ha i garaget, slutade att man kapade upp bafflar till 8or, tänkte göra det till horndiskanterna imorgon med samt börja bygga upp lite
En del av dagens framsteg! blir fortsättning nästa helg, funderar starkt på att åka till elmia nu till helgen och se om man kan investera i några nya steg!