3170
Sök

Vilka mätare finns det för bra priser?

Miklen
19 oktober 2006
JapMax ja hade bara en SKITDAG no hard feelings.. smile De väl mycke som me alla andra märkesgrejer antar jag.. å sen kanske lite "hårda"detaljer.. motoriserade mätare höjer ju oxå priset osv osv osv..

Elektriker
139 Inlägg
24 maj 2009
Jag har själv biltemas mätare, har hört av EN person att det ska visa fel, men vad gör det att det står 14,2V när det är 13,9? det är ju ungefär, bara man ser så att det inte går ner under 12V.
Kommer köpa flera sådana, så jag har spänningen på stereo'n, batteri't (batterierna) och på slutsteget smile

Sen kanske inte de e jätte snygga, men det finns ju lite olika att välja på, nu har de även kommit ut med ett par med både ex. oljetryck o Volt.
Lycka till
// Freddan

En riktig volvo är bakhjulsdriven!

GAS democar 2018!
8 744 Inlägg
24 maj 2009
Hahaha dagens trådlyft? tongue Över 2,5 år gammal, inte illa! smile

Saab 9-3SC {SQ-edition}
Ny bil och nytt projekt, nu börjar allvaret!

4 693 Inlägg
24 maj 2009
Eftersom att tråden är så gammal så kan jag passa på att fråga om man inte kan få så man ser datumstämplar på inläggen? Har ju inte en aning om när dom skrivs.

Booyakasha!

Driver
2 111 Inlägg
24 maj 2009
*host* Kolla uppe till vänster i inlägget*host*

(Dvs ovanför skribentens namn)

wink
Senast redigerat av Janken (24 maj 2009)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Sök