Bilen ska få sig ny lack, behandla underredet sen ska jag på med ett extraktor grenrör, japtuningchip, walbro soppapump, tension rods från driftworks, apex motorkuddar, driftworks stålavgaspackningar, hårdare koppling, cometic... Visa mer
Bara ventilkåpspackningen kvar nu sen är motorn redo Nu blir det fortsättning under bilen så kan det målas lite till helgen bromsok, skivor och slangar är av nu så byts slangarna till stålomspunnet istället
Maskinen var helt nybyggd på bilden, nu sitter den i bil och levererar 500hk och brukas HÅRT. Men den ser lika fin ut fortfarande (mindre ren bara, ha, ha).
Gillar ditt garage och din lyft
freddess skrev:
Tackar hehe kul med motivation men sådär ren blir aldrig min motor ska ju bruka bilen så
Jahopp, bromsljuset i bakluckan tillverkas inte utav nissan längre så är det någon som vet vart man kan köpa eller som kanske har det glaset så är jag tacksam för hjälp!
Jahopp, bromsljuset i bakluckan tillverkas inte utav nissan längre så är det någon som vet vart man kan köpa eller som kanske har det glaset så är jag tacksam för hjälp!
skroten?
Jadu, tala om vart i närheten det står en s14 på skroten så