Bilen ska få sig ny lack, behandla underredet sen ska jag på med ett extraktor grenrör, japtuningchip, walbro soppapump, tension rods från driftworks, apex motorkuddar, driftworks stålavgaspackningar, hårdare koppling, cometic... Visa mer
Weepy skrev:Följer med spänning :-)
Aerodynamik skrev:Jag vet att skroten här i Vimmerby har en S14a, om du nu behöver grejer
kennyforsure skrev:Står faktist en s14 på skroten i alingsås...
kennyforsure skrev:Kontakta dom och be dom skicka en bild på mail
PointMan skrev:Riktigt nice bygge! Har alltid haft en förkärlek för S14a
Supra_robin skrev:låter as bra
Nezq skrev:Blank och fin bak^^
KKK_91 skrev:snyggt jobbat! kommer bli kanon blir de några fälgar eller nått annat kul sen ?
freddess skrev:KKK_91 skrev:snyggt jobbat! kommer bli kanon blir de några fälgar eller nått annat kul sen ? Tackar! Ja det får man hoppas nej dom 19" fälgarna jag har nu får gå ett tag till ska hålla bra puts sen kanske man hittar något roligt efterhand
KKK_91 skrev:freddess skrev:KKK_91 skrev:snyggt jobbat! kommer bli kanon blir de några fälgar eller nått annat kul sen ? Tackar! Ja det får man hoppas nej dom 19" fälgarna jag har nu får gå ett tag till ska hålla bra puts sen kanske man hittar något roligt efterhand lagt ner en hel del pengar på den nu vad jag förstår ett par rota hade ju gjort sitt asså!