grymmt bygge mkt pengar och tid ser de ut att va nerlagt:) roligt med en seriös projekt tråd här på garaget inte bara kapa fjädrar koppla diskolådor och neon !!
grymmt bygge mkt pengar och tid ser de ut att va nerlagt:) roligt med en seriös projekt tråd här på garaget inte bara kapa fjädrar koppla diskolådor och neon !!
Tack, försöker hålla en hög nivå på mina byggen men allt e ju en smaksak. Fått lite uppladdning till Elmia idag, det tackar vi för, första sponsen som har kommit.
Nu börjar det bli riktigt stressigt men det blir nog bra, kommer lite updates i helgen tänkte jag, nu kör jag dag och natt för att få gjort så mycket som möjligt inför mässan
Tack, försöker hålla en hög nivå på mina byggen men allt e ju en smaksak. Fått lite uppladdning till Elmia idag, det tackar vi för, första sponsen som har kommit.
Nu börjar det bli riktigt stressigt men det blir nog bra, kommer lite updates i helgen tänkte jag, nu kör jag dag och natt för att få gjort så mycket som möjligt inför mässan
Fan vilket helgjutet bygge! Kommer bli sjukt coolt, det är REDAN sjukt coolt! . En fråga bara, du skrev tidigare att du försöker undvika sponsorer för att det blir så mycket saker man binder upp sig på, mycket måsten. Men du fick en jäkla massa monster-burkar av en sponsor väl? Har jag missat nått el hur menar du?
Er du sponsoreret af monster (: ? Eller har du bare mange penge ?
Det ändå jag fått är lite monster dricka och det gynnar mer dom än mig. Har fått ut bilen i lite solljus efter lång tid i garaget. Börjar ta form men det blir att fortsätta med långa dagar och kvällar innan Elmia.