ja inte mycket till update här inte, då man legat magsjuk.... prov jobbade idag... fick upp innerskärmarna med nylackade stänkskydd fram .... det vart tufft rent fysiskt... men då vart d klart.... ska se om jag ger mig på avgasrörs byggandet imorgon...
som återstår för att den skall stå på egna hjul igen:
montera dragkroken igen
Nylackad kofångare o stänkskydd bak
dra om abs-givare bak
samt slutföra avgassystemet då detta får modifieras, är till en turbo från början:
Hejsan hoppsan. Nu har det hänt en del. garage ägaren vill in i garaget med en annan bil så jag har fått lägg på en rem, i alla fall gör vid så mycket så jag inte behöver lyfta bilen igen... rulla in och ut bara
Så vad blev då gjort i helgen.
*ABS givare bak drogs om... sjukt dryga. *Bränslefilter blev bytt *Dragkroken blev monterad:rolleyes: *Innerskärmar *Montage av nylackade av 4st stänkskydd och bakspoiler:cool: * Montage,tillpassning av avgassytem:lol:
Här o nu... bilder från gårdagen...håll tillgodo
Najs:)
Läckert
Fläns utbytet
NU är det fälg Hunting säsong PM:a om ni har nån allternativ
Ahhhh, breddade plåtisar, typ 17x9" i matt titan färg, med riktiga stretch däck och maximalt sänkning!!!! Det hade varigt lita ovanligt och coolt på en gammal s70! :-)
Ahhhh, breddade plåtisar, typ 17x9" i matt titan färg, med riktiga stretch däck och maximalt sänkning!!!! Det hade varigt lita ovanligt och coolt på en gammal s70! :-)
Absolute! , men frun skall kunna köra den med... haha... du vet ju hur fruntimmer kan vara.
har kanske ett par 17" orginal propus på G. vart orginal på C70 tror jag....lillebror till Triton 18"