Nomenia skrev:
myran skrev:
V-bands kopplingar är najs.
Men ditt rör från Wastegate till downpipe. Sickar du inte avgaserna rakt emot flödet i downpipen? Om jag ser rätt känns det inte riktigt optimalt. Borde väl vara tvärt om?
tänkte på de jag med.. den borde sitta längre ner för att inte bromsa avgaserna
haha bra poäng ni har!
att jag inte såg det själv.. ibland gör jag sånna härliga missar
det får justeras i framtiden men just nu har jag gått in på lite annat..
jaha dags för uppdatering igen då!
händer inte så mycket just nu eftersom jag har lite annat att stå i men några korta svängar till garaget har det blivit
ett skåp till klart! det blir nog ett snyggt garage till slut
test av dragradialer. verkar funka fint med samma bredd som på dom andra fälgarna så det vart en beställning av seriösa spacers
dom fram sticker ut mer men jag vill ha lite marginaler för fjädring bak så det får bli lite mer funktion än utseende
börja med buren med!
seriöst som vanligt
det är inte så lätt att få den tajt emot karossen men jag försöker få till det:)
det här var inte mitt fel.. röret hoppade in i rutan av sig självt.. ja så var det!
inget svetsat än men jag har ju iallafall slipat till två rör.. nu är det bara resten kvar
ett antal timmar kvar men det blir nog bra till slut
jag är inte helt nöjd med bokkningen på huvudbågen. den känns för smal i överkant.. men jag tror inte jag skule göra det bättre själv så det får vara så här.. synns inte riktigt på bilden men fler bilder kommer fram över.
kärran fick lite kärlek också!
nytt stödhjul och sommmarhjul på!
nu ska jag bara ha en färdig colt att ställa på den
riktigt kul att så många följer tråden! i skrivande stund 99 så det magiska 100 sträcket är nära nu!
det var allt just nu Mvh Mats