Här kommer en projekttråd på min S3:a för er som vill se vad som händer i framtiden. Jag hade tänkt mig att det mesta på bilen ska va svart med ytterst lite rött och silver/krom.
Satt och modifierade nya fronten till mazdan igår,o så dum som man är så skyddade inte jag mig när jag kapade glasfiber så nu sticks det i hela kroppen.Ska försöka lämna in hela kjol paketet på lackning nästa vecka om jag hinner.
Du har ju komplett kitt för 5000,som ska räcka för hela bilen med sprutan och allt. Hehe Men tycker du ska inte ha den i mattsvart, för många bilar kör det i dagsläge. Så vad kommer härnäst på listan?
Satt och modifierade nya fronten till mazdan igår,o så dum som man är så skyddade inte jag mig när jag kapade glasfiber så nu sticks det i hela kroppen.Ska försöka lämna in hela kjol paketet på lackning nästa vecka om jag hinner.
Okey Ja glasfiber är ett jävla material Vad får du betala för lackning?
Du har ju komplett kitt för 5000,som ska räcka för hela bilen med sprutan och allt. Hehe Men tycker du ska inte ha den i mattsvart, för många bilar kör det i dagsläge. Så vad kommer härnäst på listan?
Jag vet inte riktigt, var och kollade på billjud igår men jag vet inte om det är värt det just nu. Men förmodligen så kommer baklysen här näst
Vet inte,det är en bekant som är lackerare så vi får se vad det kommer att kosta,värsta är att den blev skadad vid frakten så det är en spricka i fronten han får fixa.
Vet inte,det är en bekant som är lackerare så vi får se vad det kommer att kosta,värsta är att den blev skadad vid frakten så det är en spricka i fronten han får fixa.
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ursäkta om jag frågar men varför så mycket tjat om de andra skyltarna eller rättare sagt EU märkningen??
Frågar du mig så förstår jag ingenting, tydligen var det jättefel i stylingvärlden att ha det och folk drog ner betyg pga det. Så jag kände mig tvungen att skaffa det!
Tona dom kolsvarta! Ska göra det med mina med tänkte jag. Vad du än gör så kör inte med biltemas toningsspray bara, mekonomens är tusen ggr bättre!
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!