Här kommer en projekttråd på min S3:a för er som vill se vad som händer i framtiden. Jag hade tänkt mig att det mesta på bilen ska va svart med ytterst lite rött och silver/krom.
nej jag vet men jag snacka lite med några på bilprovningen om man fick byta till större snurra och större avgassystem och de bara bara den inte låter för mycket och vi kan inte veta om det är orginal eller inte på snurran
nej jag vet men jag snacka lite med några på bilprovningen om man fick byta till större snurra och större avgassystem och de bara bara den inte låter för mycket och vi kan inte veta om det är orginal eller inte på snurran
Okay Tur att man tog de avgasröret som lät högst Ska va spännande på bilprovningen
snygg bil! måste bara fråga, många härinne verkar har massa sponsorer. är det riktig sponsor (gratisgrejjer) eller får ni den "vanliga" rabatten på sakerna?
snygg bil! måste bara fråga, många härinne verkar har massa sponsorer. är det riktig sponsor (gratisgrejjer) eller får ni den "vanliga" rabatten på sakerna?
Det varierar. Får allt från 20% till helt gratis, beror på företag. Hoppas det var ett bra svar Tack också
okej men dom du tex skriver att du har som sponsorer får du saker helt gratis av? funderar mest på hur alla kan få så många sponsorer (nu räknar jag sponsorer som gratis iofs)
vissa kanske skriver att dom har tex klracing som sponsor fast dom bara har 20% rabatt alltså?
okej men dom du tex skriver att du har som sponsorer får du saker helt gratis av? funderar mest på hur alla kan få så många sponsorer (nu räknar jag sponsorer som gratis iofs)
vissa kanske skriver att dom har tex klracing som sponsor fast dom bara har 20% rabatt alltså?
sorry om jag tjatar men blev bara så fundersam
Sponsor betyder väll att stödja ekonomiskt, och i vissa fall bara ge rabatter
det har du ju iofs helt rätt i! ut å bygg lite på kärran nu, har flera ggr vart inne på att köpa en s3a men har aldrig blivit av tyvärr. dom är fina.. å din ännu finare
det har du ju iofs helt rätt i! ut å bygg lite på kärran nu, har flera ggr vart inne på att köpa en s3a men har aldrig blivit av tyvärr. dom är fina.. å din ännu finare
Tackar så mycket Har inte mycket att göra nu, de är typ -15 ute och jag behöver tvätta den innan jag rubbar och vaxar Går inte att tvätta nu
Får än en gång välkomna en sponsor in i mitt projekt, denna gång är det stylingwebben som har erbjudit ett grymt samarbete. Måste säga att de hade ett otroligt bra bemötande mot mig som kund och mycket snabba svar.