Här kommer en projekttråd på min S3:a för er som vill se vad som händer i framtiden. Jag hade tänkt mig att det mesta på bilen ska va svart med ytterst lite rött och silver/krom.
fan va snyggt :d då har man något att längta till hehe vad är dina nästa planer?
Du kanske såg att jag beställde lite ljus? Kommer 35w xenon till halv å 55 till hel. sen blir de DRl vid dimljusen och LED i positionsljus. sen så kommer det bli LED i hela interiören Efter det kanske det blir en ny front
Har bytt till xenon i hel/halvljus idag (bilder kommer efter riktning av strålkastarna). Jag har även bytt till LED i hela interiören, lyser rätt fint Sen så fick jag lite tid över och slängde på ett par klistermärken.
Några framsteg med avgasystemet än då? Jag personligen gillar inte led i innerbelysningen då jag tycker det blir ett jobbigt ljus men smaken är som baken
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Några framsteg med avgasystemet än då? Jag personligen gillar inte led i innerbelysningen då jag tycker det blir ett jobbigt ljus men smaken är som baken
Ska byta de nu bytte till led för jag tyckte de drog så mycket el
Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!