Tjenare!
Kille från Norge som bygger en driftingbil
Her kommer det en tråd på 945n min. Denne blir fullstendigt ombygget til Pickup Driftebil!
Prosjektet har en tidsfrist, og ska stå klar til første tur på bane 14 Juni 2013!
Märke & modell: Volvo 945 GL
Årsmodell: 1992
Historia om bilen: Kjøpte bilen med tanken om hurtig overhauling og til A-B bil. Men noenstans på veien sporet det litt av!
Framtidsplaner: Karosseriet blir ombygget til Pickup. Turbomotor ska på plats og mye småting jeg ikke gidder og skrive her..
Övrigt: Av erfaring veit jeg at prosjektet kan ta litt av etterhvert. Får se hva som skjer
Mye vil ha mere?
Jeg håper dette faller i smak hos dere. Ikke forvent daglige oppdateringer da jeg har alt for mange biler etc ståandes som hele tiden trenger småfiks!
[ ] Planlagt, [/] Påbegynnet, [X] Ferdig
Planer:
Ta bort interiør[/]
Ta bort ALT elektriskt [/]
Legge opp nytt elnett invendig [ ]
Lette Panser [ ]
Lette Dører [/]
Montere Nytt Ratt [ ]
Lette Frem og Bakfanger [ ]
Lexan ruter [ ]
Bygge nytt eksosannlegg [ ]
Montere Bur [ ]
Montere 2x Sports stoler [ ]
Lage Custom Dashbord [ ]
Modifisere Understell [ ]
Bygge Turbomotor [ ]
Bygge om hjulvinkel [ ]
Mere blir lagt til etterhvert som planer fastslås
Sponsorer:
BcB (
www.bcb.no)
Skruvat (
www.skruvat.no)
Kl-Racing (
www.klracing.se)
Penger Brukt (For egen oversigt)
Bil: 4000kr
----------------------------------
Totalt så langt: 4000kr
Utgangsponktet:
[SIZE=3]Oppdatering 27 November 2012[/SIZE]Startet nedplokking og grovkappet bakdører
[SIZE=3]Oppdatering 17 December 2012[/SIZE]Plukket ned mere av front, interiør og motor! Startet kapping av karosseri!
[SIZE=3]Oppdatering 18 December 2012[/SIZE]Rettet bakskjermer, lettet dører og skrapet lyd isolering!
Oppdatering 24 December 2012Kappet mere karosseri, målt ut størrelsen på hytte. Ska kortes inn mye!