Emilius skrev:
torpis skrev:
Emilius skrev:
Jag är inte avundsjuk på dina framgångar. Få dina fakta rätt.
Du har två varningar redan innan och det fortsätter drälla in rapporter om dig. Tagga ner och håll en normal profil i forumet innan det är för sent.
Nu ska jag förklara vad hemsidan vi befinner oss på är för sorts hemsida,
diskussionsforum kallas det, det är till för att diskutera, inte för att skriva vad man tycker för att sedan bli rapporterad för det och sen få det borttaget av en moderator som inte vet vad hemsidan är till för.
Vad du anser vara "normal profil" vet inte jag, men enligt mig håller jag vad jag anser normal profil vara.
Det du gör nu är att fylla på med onödiga saker i en projekttråd som jag måste svara på,
du är välkommen att ta bort detta inlägget men isåfall lär du också ta bort ditt eget.
För övrigt är du nu också rapporterad för ditt beteende med att hälla bensin på elden.
Att det dräller in rapporter om mig spelar väl mindre roll, jag har hittills inte fått någon varning,
så då lär det ju vara lugnt. Du har säkert missat alla rapporteringar jag också gjort senaste dagarna,
men det är ju inte konstigt när vi pratar om Garaget.org. Här missar man det mesta som inte har med mig att göra.
Mina varningar har som sagt inget med tråden att göra och jag har fått varningarna för mildare saker än jag fått höra mot mig senaste dagarna, dessa inlägg som varit värre än mina har blivit borttagna men ingen varning har utdelats, men jag däremot får varningar såfort jag skriver nånting oavsett vad det handlar om.
Jag skrev ett (1) inlägg i den här tråden, resten är bara svar på tal när andra ska tjafsa emot,
så du är välkommen att ta bort allas gnäll.