2622
Sök

Eran mobiltelefon

119 Hk/Liter
246 Inlägg
20 november 2006
Fredrik.Gustavsson skrev:
Kan tilläga att min LG U880 åkte in på lagning i Torsdag. 4:e gången på minde än ett år och då har jag bara använt den i 8 månader, den fick ligga i cirka 3 för den var så kass.
Mobilen var på lagning och jag fick tillbaka den förra fredagen och nu i torsdags var den trasig igen.
Ska aldrig mer i hela mitt liv köpa en produkt av LG, rena rama skiten enligt mig.
Blir sony ericsson hädan efter.

samma här, har haft 2 LG telefoner, båda har gått sönder/hängt sig flera gånger samt varit inne på lagning x antal gånger. Det bästa var när dom från 3 beslutade att ge mig en ny mobil från LG bara för att den andra hade krånglat så mycket (även i övriga världen), och då tro fan att man får en annan LG som är lika dålig, antennen lossnade helt plötsligt, och så stod man där utan täckningn någonstans och ingen anna mobil som stödjer 3 heller...

Bytte till en K800i tillslut, och den har fungerat felfritt hittils i 5 månader smile

Move your mind

1 854 Inlägg
23 november 2006
Nån mer som har problem med w850i??

Min har pajjat en gång, så jag fick en ny och den e oxå paj nu..

Det sprakar när man pratar i den.

557 Inlägg
23 november 2006
Sony Ericsson K800i

Helnöjd, en extremt bra telefon smile

//Jerry

524 Inlägg
23 november 2006
chrgus skrev:
Fredrik.Gustavsson skrev:
Kan tilläga att min LG U880 åkte in på lagning i Torsdag. 4:e gången på minde än ett år och då har jag bara använt den i 8 månader, den fick ligga i cirka 3 för den var så kass.
Mobilen var på lagning och jag fick tillbaka den förra fredagen och nu i torsdags var den trasig igen.
Ska aldrig mer i hela mitt liv köpa en produkt av LG, rena rama skiten enligt mig.
Blir sony ericsson hädan efter.

samma här, har haft 2 LG telefoner, båda har gått sönder/hängt sig flera gånger samt varit inne på lagning x antal gånger. Det bästa var när dom från 3 beslutade att ge mig en ny mobil från LG bara för att den andra hade krånglat så mycket (även i övriga världen), och då tro fan att man får en annan LG som är lika dålig, antennen lossnade helt plötsligt, och så stod man där utan täckningn någonstans och ingen anna mobil som stödjer 3 heller...

Bytte till en K800i tillslut, och den har fungerat felfritt hittils i 5 månader smile

Hade en LG åxå, u810 hette den kanske (osäker) men den krånglade aldrig, den bästa telefon jag haft iaf...  Enda nackdelen med den va att de var taskig mottagning i den men den gick aldrig sönder...

179 Inlägg
23 november 2006
Har en LG kg800 ganska snygg design, men tyvärr lite dålig högtalarvolym

"En kameleont, har den samma färg som sig själv?"

3 627 Inlägg
23 november 2006
Fimpha skrev:
Sony Ericsson K800i

Bra att din håller, polarn har en likadan.. den la av helt efter 2månader.. så han skicka in den så pajja den 1 vecka efter att han fått tbax den igen, så det slutade med att han fick en helt ny smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

"Ijenkligen"
788 Inlägg
23 november 2006
Fimpha skrev:
Sony Ericsson K800i

ja det är en grym telofon...
fick min för ca 3 veckor sen med fel simkort såklart.
-jaja sånt händer, tänkte jag och beställde ett nytt kontant 3g.
tog väl en vecka att få alla inställningar så att jag kan använda telefonen överhuvudtaget, men vissa personer kan fortfarande inte ringa till mig...
nu ska jag lämna in den pga kass joystick.
men annars är jag nöjd..
mvh

There is no theory of evolution, just a list of creatures Chuck Norris allows to live.

SAAB-Dåre
192 Inlägg
23 november 2006
Själv så har man en Qtek 9100 wink helt nöjd med den!

Kör för allt du kan, för i morn kanske du är död ;D

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
23 november 2006
sony ericsson w550i.. vart på reparation 2 gånger..
har en nokia 6600 med, 2 eller 3 år gammal.. fått hur mycke stryk och smällar som helst utan att det hänt nåt..

NOKIA ftw big_smile

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

524 Inlägg
3 627 Inlägg
23 november 2006
Nokia e grejjer d tongue

Inget fel på min 6280 smile Funkar finfint! Kameran är sövverän för att vara mobilkamera.. alla bilder på bilen e ju trots allt tagna med den smile

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)

268 Inlägg
23 november 2006
GrebyAxel skrev:
ftw?

for the win smile

Själv kör man med en SE W800i, ganska nöjd, men har tröttnat på den tongue vill ha ny!

2 644 Inlägg
9 108 Inlägg
23 november 2006
Köpte mig en w850i häromdan, kanonnöjd än så länge smile

Blyfot och motor dödare
388 Inlägg
24 november 2006
Privat har ja sony ericsson k610i (kass)
Jobbet har ja ericssons gammla hajfena (jädrigt nöjd med den harla haft den typ 8 år eller nått) :S

Det är alltid lika kul att gasa tills det rasar då får man ju skruva isär å upgraddera.
Jag har alltid rätt förutom när jag har fel.
grattis å lycka te...

253 Inlägg
28 november 2006
Jaha, då har man hittat en snygg telefon igen...får spara ihop lite cash för att ha råd med den bara...Någon som har den förresten? Nokia 8800 Sirocco Edition.
Länk: http://www.nokia.se/phones/8800sirocco/

Bussförare
97 Inlägg
28 november 2006
Nokia 6030
Alltid haft Nokia kommer alltid att ha Nokia

Jag är inte full, jag är beautiful

12 Inlägg
28 november 2006
själv köpte jag en sony ericsson k750i för två månader sen.

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
28 november 2006
Har haft LG nu de senaste åren, men tycker de e rätt kassa, håller ju bara i ett år om man använder den så mkt som jag gör (aldrig varit avstängd).
så ska in nu i veckan o köpa den nya ericsson:en tänkte ja, ni vet den me blankt skal? (får den i födelsedagspresent)
o såklart ska ja välja den rosa;)

Två ord räcker, SAAB knäcker

Better than God \o/
1 883 Inlägg
28 november 2006
Vägrar SE, bara råkat ut för dynga från dem, Nokia is the shit. smile

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Sök