Sony Ericsson w580i, Väldigt nöjd, den näst bästa telefon jag haft. Min w900i var snäppet vassare, den tappades dock i snön nånstans i Ulricehamnsbacken :S
har en sony ericsson k810i håller tydligen inte mer än ett och ett halvt år. skiten la av totallt i går det enda jag får fram nu när jag startar den är en vit skärm och vibratorn i den vibbrerar lite.
Fick hem en Sony-Ericsson W910i idag som verkar rätt schysst, tycker inte om Ericsson men den var grattis så.... Annars har jag 2 st Samsung SGH-ZV40
Vänta bara, snart kommer den börja spöka
Fick min w910i samma dag som den släpptes i butikerna runt om i oktober förra året nån gång. Verkade helshysst till en början, tills man börjat ändra lite inställningar och börjat sms:a (en hel del) så började den hänga sig, starta om sig m.m. L addade ner en uppgradering från SE och den fungerade klockrent igen men, nu sen nån vecka tillbaka har den börjat spöka igen
men den är hållbar som en lite järnklump, mycke har den varit med om
ericsson i ett nötskal kvittar om de sätter sony framför så e de samma skit
Håller med dom sony-ericsson jag har haft har varit kassa men som sagt fick W900:an grattis (ny i förpackning) så jag tänkte jag provar och ser om kvaliten blivit bättre! Har ju mina Samsungar om den skulle börja krångla!
Ja använder HTC tytn funkar skit bra men är lite stor....men den har ju allt och underbar att ha i företaget!! så är det ju windows baserad så man har inget problem med någon synk där inte!
Sony Ericsson k810i, modifierad med bättre drivrutiner till kamera och ljud (Megabass ljud) walkman bakgrund i mediaspelaren. 35 fps vidokamera, och modifierad meny(psp meny med ikonerna staplade på varann så man bläddrar upp och ner). och KDplayer, en mediaspelare som ser ut som iPod. allt utan KDplayer är modifierat med XS++.
blev helt plötsligt trött på min samsung SGH-Z150 så jag beställde en LG Viewty, hoppas jag blir nöjd
Kan garantera att du blir nöjd med din wievty ! Va först på Teliabutiken i stan å köpa en å jag är kanon nöjd.. men nu e inte touchscreen lika coolt längre som de va innan.. Bara krångligt nu när man ska skriva sms när man kör Me vanliga mobilen känner man ju tangenterna så man vet va man skriver men inte nu Nu kommer många hata mig när ja skriver såhär
Slutsats, äru sån så du skriver sms på samma gång som du kör. Köp ingen Wievty ! Annars KALAS BRA
Har en k850i sämsta shit jag haft hänger sig hela tiden.Har precis fått min w890i samalen bryts hela tiden.K800I är den enda som funkar någorlunda.Säger bara aldrig mer ericsson.Funderar på n95 8gb lite skeptisk för jag hade problem med min n95 oxå.Bästa telefonen jag haft är nokia5140 3år utan problem.
Ingen idé att tjacka ny dyr avancerad mobil, dem går ju bara sönder Kör själv på en W200i tror jag den heter, ja den går att ringa på vilket en telefon är till för
Funderar också på en K550i Enda som är synd med den är att den inte tar minneskort Vill inte heller lägga för mycket på telefon... Brukar ju ändå vara utsliten efter tre-fyra år...
Aha tar den inte minneskort? vad ligger det inbyggda på isf?
3-4 år.. så länge? ;D
Tror de inbyggda låg på 64 MB... Skitsynd... Är annars den perfekta telefonen för min del Joo, 3-4 år brukar dem hålla, och jag ä inte så rädd om dom... Har en K700i nu, och det är nog den bästa telefonen jag haft. Har bara smort upp joysticken med 2-26 en gång om året Men jag övervägen ändå en K550i... Vafan, jag har ju klarat mig på 40 Mb i K700:n, varför skulle jag inte klara mig på 64 i den då
Men en IPhone skulle jag ju inte köpa... Vill ha nått som är färdigt ur kartongen... Är skitdåligt att man ska behöva tanka ner extra program för nått så grundläggande som MMS...
Satt och kika igenom nån tidning och såg reklam från netonnet för just k550i och där stog det att man kunde köpa till ett 1gb minneskort till den så kollade deras sida och även där står det att det ska gå att göra så verkar ju som den tar minneskort ändå..
"Minne: 64MB internt, plats för Memory Stick Micro (M2)"
blev helt plötsligt trött på min samsung SGH-Z150 så jag beställde en LG Viewty, hoppas jag blir nöjd
Kan garantera att du blir nöjd med din wievty ! Va först på Teliabutiken i stan å köpa en å jag är kanon nöjd.. men nu e inte touchscreen lika coolt längre som de va innan.. Bara krångligt nu när man ska skriva sms när man kör Me vanliga mobilen känner man ju tangenterna så man vet va man skriver men inte nu Nu kommer många hata mig när ja skriver såhär
Slutsats, äru sån så du skriver sms på samma gång som du kör. Köp ingen Wievty ! Annars KALAS BRA
Mvh Magnus
det är lugnt då, jag är den typen som hellre ringer än skriver sms
Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.