2682
Sök

Eran mobiltelefon

16 Inlägg
14 mars 2008
svart nokia N91 me 8gb minne tongue

folk med hjärna kör bil med stjärna

Darth Vader
1 644 Inlägg
14 mars 2008
Sony Ericsson w580i, Väldigt nöjd, den näst bästa telefon jag haft. Min w900i var snäppet vassare, den tappades dock i snön nånstans i Ulricehamnsbacken :S

Braaaaap?

Lastbilsmekaniker
729 Inlägg
14 mars 2008
har en sony ericsson k810i håller tydligen inte mer än ett och ett halvt år. skiten la av totallt i går det enda jag får fram nu när jag startar den är en vit skärm och vibratorn i den vibbrerar lite.
Senast redigerat av Pierre_r (15 mars 2008)

2 126 Inlägg
14 mars 2008
Lady_Milla skrev:
Swinge skrev:
Big_JN skrev:
Fick hem en Sony-Ericsson W910i idag som verkar rätt schysst, tycker inte om Ericsson men den var grattis så....  wink
Annars har jag 2 st Samsung SGH-ZV40 big_smile

Vänta bara, snart kommer den börja spöka tongue

Fick min w910i samma dag som den släpptes i butikerna runt om i oktober förra året nån gång. Verkade helshysst till en början, tills man börjat ändra lite inställningar och börjat sms:a (en hel del) så började den hänga sig, starta om sig m.m. L addade ner en uppgradering från SE och den fungerade klockrent igen smile men, nu sen nån vecka tillbaka har den börjat spöka igen sad

men den är hållbar som en lite järnklump, mycke har den varit med om tongue

ericsson i ett nötskal kvittar om de sätter sony framför så e de samma skit

Håller med dom sony-ericsson jag har haft har varit kassa men som sagt fick  W900:an grattis (ny i förpackning) så jag tänkte jag provar och ser om kvaliten blivit bättre!
Har ju mina Samsungar om den skulle börja krångla! big_smile

henkeboy77
14 mars 2008
Ja använder HTC tytn funkar skit bra men är lite stor....men den har ju allt och underbar att ha i företaget!! så är det ju windows baserad så man har inget problem med någon synk där inte!

The one and only
1 091 Inlägg
14 mars 2008
Nokia N73 och Sony Eriksson Z550i (utlånad till tjejen)

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.

7 120 Inlägg
14 mars 2008
ErskPersk skrev:
Sony Ericsson k810i, modifierad med bättre drivrutiner till kamera och ljud (Megabass ljud) walkman bakgrund i mediaspelaren. 35 fps vidokamera, och modifierad meny(psp meny med ikonerna staplade på varann så man bläddrar upp och ner). och KDplayer, en mediaspelare som ser ut som iPod. allt utan KDplayer är modifierat med XS++. big_smile

Nöörd! lol tongue

2 079 Inlägg
14 mars 2008
blev helt plötsligt trött på min samsung SGH-Z150 så jag beställde en LG Viewty, hoppas jag blir nöjd big_smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

El- och Instrumenttekniker
2 933 Inlägg
14 mars 2008
Mackanol skrev:
blev helt plötsligt trött på min samsung SGH-Z150 så jag beställde en LG Viewty, hoppas jag blir nöjd big_smile

Kan garantera att du blir nöjd med din wievty ! Va först på Teliabutiken i stan å köpa en å jag är kanon nöjd.. men nu e inte touchscreen lika coolt längre som de va innan.. Bara krångligt nu när man ska skriva sms när man kör tongue Me vanliga mobilen känner man ju tangenterna så man vet va man skriver men inte nu tongue tongue
Nu kommer många hata mig när ja skriver såhär big_smile

Slutsats, äru sån så du skriver sms på samma gång som du kör. Köp ingen Wievty ! Annars KALAS BRA cool lol

Mvh Magnus

240n Goes Inzane!!?PROJEKTTRÅDEN
Volvo V70n 2,4t + BSR STEG 1 = VÄNSTERTRAFIK

133 Inlägg
14 mars 2008
Sony Ericsson P1i

Suverän mobil. Lite tråkigt att "alla" kostymnissar har likadan hmm

Saknar min Qtek 8500 lol
(Ligger här i hyllan å dammar, kanske ska byta tillbaka) cool

Från Landet...

Chaufför
418 Inlägg
14 mars 2008
Nokia 5140 tror jag den heter... Gammal som attan men funkar bra i mitt jobb.. (stöt/fukttålig)

Kör Scania!!

237 Inlägg
14 mars 2008
Har en k850i sämsta shit jag haft  hänger sig hela tiden.Har precis fått min w890i samalen bryts hela tiden.K800I är den enda som funkar någorlunda.Säger bara aldrig mer ericsson.Funderar på n95 8gb lite skeptisk för jag hade problem med min n95 oxå.Bästa telefonen jag haft är nokia5140 3år utan problem.

Pirat
426 Inlägg
14 mars 2008
Ingen idé att tjacka ny dyr avancerad mobil, dem går ju bara sönder tongue Kör själv på en W200i tror jag den heter, ja den går att ringa på vilket en telefon är till för smile

Gorgilus addictus
4 757 Inlägg
14 mars 2008
W960i! Bästa mobilen jag haft hittils!
8 Gb minne, 3.2 mp kamera, touchscreen.

cool

Allt för den där jävla hatten!

Fotograf
966 Inlägg
14 mars 2008
Apple iPhone..

micketuncer PHOTOGRAPHY
www.micketuncer.se

fotointresserad
2 307 Inlägg
15 mars 2008
twin_cam skrev:
Norde skrev:
twin_cam skrev:
Funderar också på en K550i
Enda som är synd med den är att den inte tar minneskort hmm
Vill inte heller lägga för mycket på telefon... Brukar ju ändå vara utsliten efter tre-fyra år...

Aha tar den inte minneskort? yikes vad ligger det inbyggda på isf?

3-4 år.. så länge? ;D

Tror de inbyggda låg på 64 MB... Skitsynd... Är annars den perfekta telefonen för min del smile
Joo, 3-4 år brukar dem hålla, och jag ä inte så rädd om dom... Har en K700i nu, och det är nog den bästa telefonen jag haft.
Har bara smort upp joysticken med 2-26 en gång om året smile Men jag övervägen ändå en K550i... Vafan, jag har ju klarat mig på 40 Mb i K700:n, varför skulle jag inte klara mig på 64 i den då tongue

Men en IPhone skulle jag ju inte köpa... Vill ha nått som är färdigt ur kartongen... Är skitdåligt att man ska behöva tanka ner extra program för nått så grundläggande som MMS...

Satt och kika igenom nån tidning och såg reklam från netonnet för just k550i och där stog det att man kunde köpa till ett 1gb minneskort till den så kollade deras sida och även där står det att det ska gå att göra så verkar ju som den tar minneskort ändå..

"Minne:        64MB internt, plats för Memory Stick Micro (M2)"
Senast redigerat av Norde (15 mars 2008)

620 Inlägg
15 mars 2008
Noika N95-2...big_smile

2 079 Inlägg
15 mars 2008
dj_aggwa skrev:
Mackanol skrev:

Kan garantera att du blir nöjd med din wievty ! Va först på Teliabutiken i stan å köpa en å jag är kanon nöjd.. men nu e inte touchscreen lika coolt längre som de va innan.. Bara krångligt nu när man ska skriva sms när man kör tongue Me vanliga mobilen känner man ju tangenterna så man vet va man skriver men inte nu tongue tongue
Nu kommer många hata mig när ja skriver såhär big_smile

Slutsats, äru sån så du skriver sms på samma gång som du kör. Köp ingen Wievty ! Annars KALAS BRA cool lol

Mvh Magnus

det är lugnt då, jag är den typen som hellre ringer än skriver sms big_smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Körv
3 535 Inlägg
15 mars 2008
ska nog skaffa en sånhär tongue Rätt pris för en enkel och snygg telefon! smile

http://www.prisjakt.nu/bilder/bild.php?st=2&p=154439
LG KE970 Shine

Truckdriving Man

Sideways.nu
873 Inlägg
15 mars 2008
Samsung F-330 smile

www.sideways.nu - Nytt svensk driftingforum