Ett hästjobb du gör här. Härligt att se det nya golvet och bakskärmarna. Det är ju massor av jobb men du behöver ju inte gå och undra hur det ser ut under mattan i alla fall. Gôtt med frisk plåt. Mycket imponerande jobb. Kommer att följas. Magnus
jo det är ett jobb i hästväg men det får ta den tid de tar, den ska inte ut fören den är 100% färdig. har ju andra bilar att köra med...och va gör man inte för pojkdrömmen Kan säga att de är den mest omfattande rostlagningen jag har gjort...sen när det är så här rostigt så är de kanska mycket fundera hur det ska se ut. höll på länge med sparklådorna, Inner, mitten ytterdel är nya och sen att få ihop det med den nya Railen där kabelstammarna ska gå var det mycket med innan det blev riktigt bra. bakskärmarna behöver mycket jobb. kommer att falsa kanten på karossen för att sen punkta på plats och sen helsvetsa, men inner skärmar behöver också mycket.
köpte endel grejer från USA, de här är till 63'an men köpte iaf 1 grej till Impala 59'an. Mall för att få antennerna symetriskt perfekt, ska ha dubbla antenner på bakskärmarna. dom ligger på hyllan ocn väntar för prov montering. skulle även vilja ha tag i en mall till huven för att sätta 348'a emblemet. när det är 6'a original så är det bara "Chevrolet" texten, och 283 ett vanligt "V" emblem över texten samt 348 V med "crossed flags". så om nån där ute har en cheva 59'a huv med 348 emblem skulle ja vara väldigt intresserad av en mall med hålen.
tackar tackar!, har lagt prem på din! visste du att 2-lane blacktop bilen användes först i American grafitti? (sista natten med gänget) som Falfa körde med.
jajamensan! tyckte den var råare i two lane blacktop stuket är väl därför man inte får se maskin i den svarta då det fortfarande satt 454 i den och den fanns ju inte 62
Hej, snubblade över tråden & fick se detta, vilket jobb! snyggt utfört & det spar ju massor av tid när det finns färdig plåt (avundsjuk ) Fortsätt på samma linje
Ingenting är omöjligt, det omöjliga tar bara lite längre tid. ;)