Hej! Tänkte slänga ut ljudprojektet även fast den nästan är klar. Huvudsaken med denna bil är ljudet men ville göra något kul med bilen oxå utan att lägga ner massa tid och minimalt med pengar så lösningen vart att ta det som... Visa mer
Hej! Tänkte slänga ut ljudprojektet även fast den nästan är klar. Huvudsaken med denna bil är ljudet men ville göra något kul med bilen oxå utan att lägga ner massa tid och minimalt med pengar så lösningen vart att ta det som fanns kvar efter gamla projekt m.m. Inte den glamorösaste bilen men jag är riktigt nöjd med resultatet;) "crap styling".
Är det någon som har någon bra lösning på hur jag ska kunna ladda upp bilder på projekt forumet??? dom bilderna jag lagt in funkar inte längre av någon anledning:( Kanske jag som är lite oteknisk, men det verkar vara krångligt att lägga in bilder projekt råden varför går det så lätt på min sida men inte här?
Har inte löst bild problemet till denna tråd så jag har lagt in nya bilder på mitt fotoalbum för dom som är intresserade men frågor besvaras järna här på tråden;)
Är det någon som har någon bra lösning på hur jag ska kunna ladda upp bilder på projekt forumet??? dom bilderna jag lagt in funkar inte längre av någon anledning:( Kanske jag som är lite oteknisk, men det verkar vara krångligt att lägga in bilder projekt råden varför går det så lätt på min sida men inte här?
Jag brukar använda imagehack och det funkar bra tkr jag prem lagd btw