Va där ett tag, drog mot timrå men hann bara ut på e4an så for en drivaxel, va igång vid 1 igen & drog då te mediamark parkeringen å la ett rökmoln sen rullade hemåt!
vafan missade dig helt ja, fast va ju rätt så mörkt men endå, vet dock inte om jag hörde dig heller då det va en annan m50 turbo där oxå.... kanske tur att du sköt en drivaxel påväg till timrå då det stog minst 3 poliser där å stoppade folk pga dom skulle köra streetrace nånstans
Zombies, coming soon to a city near you! www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Bilen lastad & jag slutar jobba 14.00 sen är de full fart mot Mittsverige banan & onsdagsbus, blir första gången för iår! bara komma fram & snacka om ni kommer dit!
Bara dit med nytt & hoppas de håller de sista körningarna, blir uppgradering i vinter! väntar på svar nu från tillverkaren som ska leverera min nya koppling för 2015
sjukt va bilen gick bra såg att den började ryka mer å mer mellan varvena men trode de va turbon som sa tack och godnatt
Redan när ja bytte kolvar så börja den vevhuskompa (körde med begagade ringar å allt), så va en tidsfråga innan den skulle rasa.. så lekte med varvstoppet & sen va de adjös! haha