3179
Sök

Release: Garaget 10.4

Administratör
11 911 Inlägg
25 januari 2013
Trådstartare
Det borde vara som det ska nu med småannonserna. Jag har ju inte kunnat återskapa problemet själv, men jag tror jag löst det ändå. Hoppas det iallafall smile

mvh

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
26 januari 2013
Jag blev jäkligt nöjd över nya sidan. Fick mig en chock när jag loggade in! trodde det var nått fel på min sida, men såg nu till kvällen att det var Release 10.4

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

274 Inlägg
26 januari 2013
De jag gilla mest är att reklamen kommer in så snyggt överst. smile

I'm with you till the end of the line

1 200 Inlägg
26 januari 2013
Verkar lovande med lite mer fart i utvecklingen på siten (?), men måste tyvärr stämma in bland de andra. Blev lite väl ljus site, speciellt för oss nattugglor. Som någon nämnde vore det underbart med en funktion likt flashbacks med olika teman. Vore ju inte jättesvårt att göra två-tre stycken man kan ändra mellan genom en fin liten "knapp" eller liknande. smile

Mvh!

135 Inlägg
26 januari 2013
Äntligen!!! big_smile Nu kan jag kolla på Garaget när jag kakkar!! lol

* Voff voff *
10 582 Inlägg
26 januari 2013
Stackarn skrev:
Verkar lovande med lite mer fart i utvecklingen på siten (?), men måste tyvärr stämma in bland de andra. Blev lite väl ljus site, speciellt för oss nattugglor.

Instämmer! Lite mer kontrast här och där skulle inte skada. Ser nästan lite halvfärdigt ur just nu, som att sidan inte laddat färdigt. smile

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...
Undervattensfoto med min ROV (undervattensdrönare):
https://www.instagram.com/rov_sweden/

254 Inlägg
26 januari 2013
Kan ni inte fixa till som ni hade de innan så man kan tanka upp video med eran "egna" video uppladdare

SuddenRacing Performance Club

Administratör
11 911 Inlägg
26 januari 2013
Trådstartare
SuddenRacing skrev:
Kan ni inte fixa till som ni hade de innan så man kan tanka upp video med eran "egna" video uppladdare

Varför då? Det var ju enormt mycket sämre på alla sätt.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Garaget Anhängare!
2 068 Inlägg
26 januari 2013
Borde vara så man kunde välja tema själv! så tex den där killen ovanför mig sa, För oss som sitter på nätterna! är lite lite för ljust mörkare sidor! gärna blyertsfärgad! sen i bakgrunden på forumet där den har texten är det ganska ljust nu, men det måste det nästan vara för att man ska kunna läsa! men det skulle kunna vara som bakgruden är färgad under profilbilden till vänster, Är skönt för ögonen att läsa då också! sen skärma av lite med gråa sidor! Med nån röd liten detalj!

Kolla min busbil BILEN HÄR Lämna en kommentar eller nått

254 Inlägg
26 januari 2013
chrizz skrev:
SuddenRacing skrev:

Varför då? Det var ju enormt mycket sämre på alla sätt.

Jo de kanske var sämre det kan jag nog hålla med om..
men vissa sidor piper ju direkt om man råkar har med lite musik i bakgrunden...
och då whops blir filmen tyst...
men visst..
var bara ett förslag...
Gillar utseendet

SuddenRacing Performance Club

1 754 Inlägg
26 januari 2013
Ett forumdel för motorcyklar skulle vara gött, no?

Jag kan inget om allt.

AUTOTECH
762 Inlägg
26 januari 2013
Tummen upp!

R1 driver!
5 128 Inlägg
26 januari 2013
https://www1.garaget.org/gallery/images/74/73489/73489-6efb278acd9d1ec00c8dd85bf6ee5b3a.jpg
Annonsraden längst upp, kan ni inte se till så den antingen är där hela tiden, eller aldrig? Grymt jobbigt ifall man betar av alla projekt och liknande man följer, och listan hoppar upp och ner (blir jobbigt att ha koll ifall man har 60+ olästa trådar...)

I övrigt, gillar uppdateringen, men på reklamdelen fallerade det!

564 Inlägg
26 januari 2013
_DamnIt skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/74/73489/73489-6efb278acd9d1ec00c8dd85bf6ee5b3a.jpg
Annonsraden längst upp, kan ni inte se till så den antingen är där hela tiden, eller aldrig? Grymt jobbigt ifall man betar av alla projekt och liknande man följer, och listan hoppar upp och ner (blir jobbigt att ha koll ifall man har 60+ olästa trådar...)

Skaffa adBlock så är den aldrig där!

Jeremy Clarkson "A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster."
Projekt: Saab 900 förfining, vård & ljudbygge https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=4731481

R1 driver!
5 128 Inlägg
26 januari 2013
Lillalilja skrev:
_DamnIt skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/74/73489/73489-6efb278acd9d1ec00c8dd85bf6ee5b3a.jpg

Skaffa adBlock så är den aldrig där!

Äh, så länge reklamen inte är störande, så får den gärna va där! Garaget måste ju få in stålarna! smile

39 Inlägg
26 januari 2013
För ljust.. men som tur har jag "energisparläge" aaa så skönt på natten (A)

Forummoderator
26 339 Inlägg
26 januari 2013
Är det bara för mig filmerna har blivit väldigt jobbiga på sista tiden? Känns som att alla måste buffras nu, som att jag sitter på en k56-modem..

Kör med IE9.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

19 Inlägg
26 januari 2013
Mack skrev:
Är det bara för mig filmerna har blivit väldigt jobbiga på sista tiden? Känns som att alla måste buffras nu, som att jag sitter på en k56-modem..

Kör med IE9.

Bara YouTube-filmer. Men för mig har YouTube varit segt i ett halvår. hmm

Forummoderator
26 339 Inlägg
26 januari 2013
Baeckomberga skrev:
Mack skrev:

Kör med IE9.

Bara YouTube-filmer. Men för mig har YouTube varit segt i ett halvår. hmm

Inte för mig..skumt.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök