fan va sugen man blir på o göra ett ryck med sin egna när man ser de här. tyvärr ingen stans o hållas bara vi få ut min 142 72a på vägen igen. Men väldigt lyckat projekt så långt. hänger kvar för att se vad de kan bli av de
fan va sugen man blir på o göra ett ryck med sin egna när man ser de här. tyvärr ingen stans o hållas bara vi få ut min 142 72a på vägen igen. Men väldigt lyckat projekt så långt. hänger kvar för att se vad de kan bli av de
De e bara o hyra ett garaget vettu! jag tycker du gör rätt i att glo ett tag till
Djo skrev:
bygg förgasar turbo på t5 an (tycker jag skulle vara gör fränt)
hehe, ja det kanske hade varit något! 5x stromberg haha.. nä det får nog va
De e bara o hyra ett garaget vettu! jag tycker du gör rätt i att glo ett tag till
Djo skrev:
bygg förgasar turbo på t5 an (tycker jag skulle vara gör fränt)
hehe, ja det kanske hade varit något! 5x stromberg haha.. nä det får nog va
x weber 45or kanske men gör som du vill är lite förgasar kåt bara
Tjenare! Röjt loss i garaget idag, så fick skrapat en del underredsmassa och plockat av bakvagnen tack till tobbe245 här på forumet för hjälpen !
Hjulhuset verkar ha klarat sig med bara lite ytrost.underredet är rätt okej också, dock sönder rostat på lägsta punkterna i golvet, har antagligen stått vatten där.
tacka fan för att man har lite tålamod för de tar en stund att svetsa iordning hela bilen Men nu händer det lite mer om dagarna, försöker att vara minst 2 timmar i garaget om dan