3650
Sök

Nu har de gått förlångt , malmö , muslimer

SSS -12
3 217 Inlägg
15 oktober 2006
Martin 9-3 skrev:
...sen så är folk förvånade att SD gått frammåt i senaste valen... HA-HA

Polisen gör ju inget, rensa ut skiten en gång för alla annars kommer det bara bli värre!

säger bara 3 ord

SKICKA HEM DEM

Inte rasist men men...

Skicka hem dem? Du märker väl ändå inte av dem?

OCH VAR FAN SKA JAG KÖPA KÄK NÄR MAN VARIT UTE OCH KRÖKAT? tongue

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

9 108 Inlägg
15 oktober 2006
Fuckface skrev:

Du verkar ju helt uppgiven att döma av dina inlägg wink 'Det är lugnt för dom skjuter bara ihjäl varandra'.. Det ska inte accepteras vart det än är och mot vilka det än är!

Brottslingar har inget här att göra, vi borde införa ett pricksystem. Tre prickar så frånsäger man sin rätt att bli medborgare och skickas hem igen. Det skulle de invandrarna som sköter sig antagligen inte ha något emot heller då dom förknippas med slöddret.

Sedan kan faktiskt svenskar sälja mat också lol

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
15 oktober 2006
herregud där vill inte jag bo jag har inga fördommar mot invandrare eller nåt men herregud

Arbetslös luffare :'(
271 Inlägg
15 oktober 2006
Fuckface skrev:
Martin 9-3 skrev:
...sen så är folk förvånade att SD gått frammåt i senaste valen... HA-HA

Polisen gör ju inget, rensa ut skiten en gång för alla annars kommer det bara bli värre!

säger bara 3 ord

SKICKA HEM DEM

Inte rasist men men...

max...dom har ju öppet till 4 eller vad det är big_smile skit bra big_smile sen finns de ju alltid natt öppna mackar osv...

har velat se den här videon ett tag fan...hehe...men jag trodde det bara skulle vara rent bullshit men nu när man har läst vad en del av er malmö bor (med omnejda) säger så verkar det fan inte som det...verkar bara vara vanligt överdriv men men...
är det verkligen så jävla illa där nere för er halvdanskar??
o för dej som ville införa 3 pricks system så säger jag bara att 1 skulle räcka...o sen vart det kicken över gränsen...inge imot invandrare men jag e imot folk som inte kan hålla sig på mattan så att säga tongue

557 Inlägg
16 oktober 2006
Fy fan, det finns tok för mkt invandrare i sverige det kan ingen neka!... Och det värsta är att dom bor alla på samma ställen. Jag tycker dom ska sluta ta in så jäkla mkt invandrare till sverige, det finns redan tok för mkt. (Nej jag är inte resist jag tycker bara det börjar bli nog nu) och föresten MilleN, jag kan göra din jäkla pizza smile

//Jerry

Golfare
164 Inlägg
16 oktober 2006
ja har bott på orust en stor del av mitt liv (men oxå sett andra delar av världen för de) och ja kan säga att här stavas problemet  "sverige"-RAGGARE!
dom super, svinar,slåss å våldtar småtjejer (dvs 13-14års ålder) och stämplar hela bilkulturen med sitt jävla sätt!

Ska vi slänga ut dom oxå kanske?!

vi kan lika gärna skylla på att det är därför vissa folk som kommer hit beter sej som dom gör som att vi kan skylla på att det är därför folk röstar på SD..

det är väll ingen lösning att bara kasta skit hit å dit?!

Ni vet lika väl som ja att problem ligger djupare än så på alla plan;
vårat bemötande, deras bemötande, hjälpinsattser för intregering och stöttning i hemmen,jobb, fritidssysselsättningar osv.

detta gäller både för svenskar och invandrare, annars hamnar man väldigt lätt snett.

Vi är alla individer som ansvarar för våra handlingar för fan!

Svensk som Arab, Norsk m.m.

Folk som skriver "släng ut dom å ja e ingen rasist" och tjata..va har ni sett av världen och hur mycket tänker ni igentligen överhuvudtaget?

Pricksystem? ska man sätta en gräns då för vilka som är invandrare oxå?
min farsas farfar va tyst, e ja oxå invandrare då?
vart ska ja skickas om ja får tre prickar?

Face it, bara för att vi råkade bli födda i ett land som sverige betyder det inte att vi har rätten att kassa runt andra människor som inte hade samma "tur"..
Sverige är ett land som precis som så många andra länder som är med och hjälper till att få folk att fly ifrån deras hemland, ska vi sen stå här och gnälla över att dom kommer hit med trasiga själar?!

ja försvarar inte deras agerande och men ja har slutat lyssna på media för längesen,
Speciellt BBC osv.
ja har oxå bott i invandrartäta områden som haft problem och bor nu i ett där svenskar har de, snälla tänk längre än näsan när ni spottar ur er era kommentarer.

Man löser inte ett problem genom att flytta det eller skylla ifrån på alla andra,
vi kan snarare motbygga problemen genom att sluta agera som vi gör och säga ifrån när svenska regeringen och företag skeppar vapen och utvinner u-länder till fördärv, och när dom skär ner på skolan, sjukhus och sysselsättningen.
Senast redigerat av Karl_Kravall (16 oktober 2006)

Golfare
164 Inlägg
16 oktober 2006
Fuckface skrev:
Oj, vad jag samlade på mig ettor nu tongue

Tolka det rätt gott folk... Men man måste få rätt bild från någon!

ja du, ja tog nog några ettor extra ja med wink

892 Inlägg
16 oktober 2006
Karl_Kravall skrev:
ja har bott på orust en stor del av mitt liv (men oxå sett andra delar av världen för de) och ja kan säga att här stavas problemet  "sverige"-RAGGARE!
dom super, svinar,slåss å våldtar småtjejer (dvs 13-14års ålder) och stämplar hela bilkulturen med sitt jävla sätt!

vi kan lika gärna skylla på att det är därför vissa folk som kommer hit beter sej som dom gör som att vi kan skylla på att det är därför folk röstar på SD..

vårat bemötande, deras bemötande, hjälpinsattser för intregering och stöttning i hemmen,jobb, fritidssysselsättningar osv.

detta gäller både för svenskar och invandrare, annars hamnar man väldigt lätt snett.

Folk som skriver "släng ut dom å ja e ingen rasist" och tjata..va har ni sett av världen och hur mycket tänker ni igentligen överhuvudtaget?

Face it, bara för att vi råkade bli födda i ett land som sverige betyder det inte att vi har rätten att kassa runt andra människor som inte hade samma "tur"..
Sverige är ett land som precis som så många andra länder som är med och hjälper till att få folk att fly ifrån deras hemland, ska vi sen stå här och gnälla över att dom kommer hit med trasiga själar?!

ja försvarar inte deras agerande och men ja har slutat lyssna på media för längesen,
Speciellt BBC osv.
ja har oxå bott i invandrartäta områden som haft problem och bor nu i ett där svenskar har de, snälla tänk längre än näsan när ni spottar ur er era kommentarer.

Man löser inte ett problem genom att flytta det eller skylla ifrån på alla andra,
vi kan snarare motbygga problemen genom att sluta agera som vi gör och säga ifrån när svenska regeringen och företag skeppar vapen och utvinner u-länder till fördärv, och när dom skär ner på skolan, sjukhus och sysselsättningen.

Jag hadet tänkt skriva ett svar till alla "släng ut dem" posts, men det här spika exakt det jag hade tänkt skriva, så jag kan bara säga att jag håller med Karl_Kravall till 100%.

"Nä det här suger. Farväl grymma värld! Nu raderar jag kontot." *dramatiskt musklick* - Sandman
Min projekt tråd

Personal- och beteendevetare
1 082 Inlägg
16 oktober 2006
Karl_Kravall skrev:

Speciellt BBC osv.

100% klockrent inlägg på varenda punkt! Skönt att man inte är ensam om att se problemen på ett djupare plan.

Litterarum radices amarae, fructus dulces.

Utanlem
895 Inlägg
16 oktober 2006
Tja röstar man på SD så har man ju iaf dragit sitt strå till den lilla stacken för förbättringen smile

"svenskarna" får väl fly längre o längre upp i landet efter lugn.. nysvenskarna tycks ju ha svårt för kyla big_smile

9 108 Inlägg
16 oktober 2006
Bara i Sverige. Bara i Sverige ska man se till att vara mest solidariska i hela världen utan att se baksidan. 1 av 10 invandrare är riktiga asylflyktingar med skyddsbehov. Ett pricksystem med många regler hade visst kunnat funka, man kan ha regler som att det bara gäller första eller andra generationens invandrare och då ska det gälla alla därefter!
Karl_Kravall: Du begår väl inga grova brott så varför oroar du dig? Förstår inte varför alla ska vara såna brottslings-kramare, ni säger nog inte samma sak om eran syster blir våldtagen.
Jag är helt och hållet för invandring om den behövs, men när det är 40% arbetslöshet (90% i malmö/Rosengård?) bland invandrare och segregeringen bara ökar behövs den helt enkelt inte, förutom för dom som har skyddsbehov.
Dessutom måste vi se till att dom som redan är här har det bra. Jag känner massa invandrare som har det bra och är hur schyssta som helst, och dom är ännu mer måna om att se att packet som begår brott kastas ut, eftersom dom i sin tur förknippas med dom. De flesta svenskar vågar inte säga sådant rakt ut helt enkelt.

Orkar fan inte gå in djupare som i blondin-tråden roll
Senast redigerat av MilleN (16 oktober 2006)

Utanlem
895 Inlägg
16 oktober 2006
Millen.. sluta skriv så långt.. vissa av oss sov inget inatt och kan inte läsa så långa meningar :@

2 594 Inlägg
16 oktober 2006
åhhhh dkönt att man bor i Norrland här finns det bara 5invandrare dom andra frös ihjäl förra intern tilsamman me stockholmarna smile  he he

2 644 Inlägg
16 oktober 2006
Trådstartare
ghost_boy83 skrev:
åhhhh dkönt att man bor i Norrland här finns det bara 5invandrare dom andra frös ihjäl förra intern tilsamman me stockholmarna smile  he he

hahaha big_smile

Johan Lindgren

8 156 Inlägg
16 oktober 2006
Antingen så kan man ge på symptomen och köra ut invandrarna/problemsvenskarna. Eller så kan man ge sig på orsakerna. Med dagens skola (som sorterar bort dom som har det lite svårare och med en arbetsmarknad där ungdomar inte får jobb så är det klart att det uppstår problem.

Jag läste en rapport från BRÅ där dom visade på att de vuxna utom-europeiska invandrarna begår färre brott än ursvenskar, men att deras barn begår brott i lite större utsträckning än ursvenskarna. Men samtidigt visade dom på att personens privata ekonomi betyder mycket mer än själva ursprunget. För jämför man ekonomiskt så ligger brottsligheten på ungefär samma nivå...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

8 156 Inlägg
16 oktober 2006
MilleN skrev:
1 av 10 invandrare är riktiga asylflyktingar med skyddsbehov.

Förra året tog vi in färre än 200 flyktingar enligt FN:s definition och typ 1500 totalt (med giltiga asylskäl enligt svensk norm). Samtidigt så var anhöriginvandringen kring 20 000...

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

Jägermeister
910 Inlägg
16 oktober 2006
Hur fan vågar du ha en så fin & dyr bil som du äger när du bor nära Bergsjön?
Och försäkringarna måste ju vara skitdyra i den delen av Gbg som du bor i!

Inte nått illa menat men vet exakt hur allt är i Angered, Hammarkullen, Gårdsten, Bergsjön mm.

Vågade fan inte knappt ens sova där på nätterna och på varje morgon var jag helt enkelt beredd på att risken fanns att bilen inte skulle stå kvar, ha inbrott eller skadegörelse men konstigt nog hände inget alls.smile (hade bara trafikförsäkring på den bilen jag hade då)

Jonni skrev:
Jag bor nära Bergsjön, Kortedala, Hammarkullen.. Det är fan inte bättre där big_smile

Som tur är så är det en djup skog i mellan wink

När det blev strömlöst för nån veckasen, så blev dom laglösa.. Ett stort upplopp med massa galningar som kastade sten o shit! big_smile
Senast redigerat av gemini78 (16 oktober 2006)

En gång är ingen gång...

SSS -12
3 217 Inlägg
16 oktober 2006
Hoppas ingen här inne sitter och surar på idéen att brott och problematik inte hade uppkommit om det inte varit för invandrarna och alla dessa "blattar"... Det är skitsnack, skitsnack så det bara smäller om det!

Brott begås såväl av svenskar som av utlänningar, det är inget snack om saken. Hade statistiken sjunkit, självklart hade vi klandrat vartenda jävla brott som begåtts... Världen är felfri, det är människan som förstör den!

Jag har svårt att se att en person som inte bor i närheten av ett invandrartätt område (storstad) kan yttra sig i saken... Man kan säga sin mening, men man har aldrig känt på vad den innebär!

Hur bra hade du känt dig om du, ensam flyttar till ett nytt ställe... Ingen pratar ditt språk, ingen ser ut som dig och folk; utan att du öppnat munnen, tar för givet att du är fullkomligt dum i huvudet och tänker misshandla dig såfort mörkret tränger sig på! VAD ÄR DET FRÅGAN OM? Människor, är ni helt från vettet...?

Invandring såsom utvandring är ett nödvändigt ont i utvecklingen av världskartan... Kom inte och säg att du hatar hamburgare, pizza och kebab... Om du gör detta så finns det garanterat hur mycket som helst som är godare, t ex Taco... Jag heter inte Tina, och lagar mat gör jag inte heller... Men hade det inte varit för en gnutta invandring (där allt började) så hade vi fortfarande ätit det man fångar med spjut och någon förbannad älgjävel på helgerna!

Du, jag eller invandraren på hörnan i kiosken, ingen av oss är normala eller skapta för samhället... men vi gör vad vi ska! Vi gör vad vi är här för...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
16 oktober 2006
ääh så där är det ju överallt iaf här

Bmw osv..

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
16 oktober 2006
Fuckface skrev:
Hoppas ingen här inne sitter och surar på idéen att brott och problematik inte hade uppkommit om det inte varit för invandrarna och alla dessa "blattar"... Det är skitsnack, skitsnack så det bara smäller om det!

Brott begås såväl av svenskar som av utlänningar, det är inget snack om saken. Hade statistiken sjunkit, självklart hade vi klandrat vartenda jävla brott som begåtts... Världen är felfri, det är människan som förstör den!

Jag har svårt att se att en person som inte bor i närheten av ett invandrartätt område (storstad) kan yttra sig i saken... Man kan säga sin mening, men man har aldrig känt på vad den innebär!

Hur bra hade du känt dig om du, ensam flyttar till ett nytt ställe... Ingen pratar ditt språk, ingen ser ut som dig och folk; utan att du öppnat munnen, tar för givet att du är fullkomligt dum i huvudet och tänker misshandla dig såfort mörkret tränger sig på! VAD ÄR DET FRÅGAN OM? Människor, är ni helt från vettet...?

Invandring såsom utvandring är ett nödvändigt ont i utvecklingen av världskartan... Kom inte och säg att du hatar hamburgare, pizza och kebab... Om du gör detta så finns det garanterat hur mycket som helst som är godare, t ex Taco... Jag heter inte Tina, och lagar mat gör jag inte heller... Men hade det inte varit för en gnutta invandring (där allt började) så hade vi fortfarande ätit det man fångar med spjut och någon förbannad älgjävel på helgerna!

Du, jag eller invandraren på hörnan i kiosken, ingen av oss är normala eller skapta för samhället... men vi gör vad vi ska! Vi gör vad vi är här för...

Alla invandrare jag känner tycker det är fullt aceptabelt att va kriminel för att försörja sin familj... det tycker inte svenskar.

Bmw osv..

Sök