3519
Sök

Nu har de gått förlångt , malmö , muslimer

SSS -12
3 217 Inlägg
16 oktober 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Alla invandrare jag känner tycker det är fullt aceptabelt att va kriminel för att försörja sin familj... det tycker inte svenskar.

Då vill jag gärna veta vad detta är för slags invandrare, hur svårt har de haft innan de kom hit och hur förhållandet är i deras familj? Är det Fronda, han verkar vara en riktig Västerås-gangster! (För att klämma in en skämtsam mening)

Allting är en fråga om moral, hur det fungerar där personen har sitt ursprung samt hur de blivit lärda! Men om man tycker att det endast är araber, turkar, whatever(?) som begår brott... Åk ner till deras land, inte fasingen rånar dem varandra i samma skala som här! Det handlar om att inte bli inpassad i ett samhälle... Djungelns lag!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

9 108 Inlägg
16 oktober 2006
Fuckface skrev:
Allting är en fråga om moral, hur det fungerar där personen har sitt ursprung samt hur de blivit lärda! Men om man tycker att det endast är araber, turkar, whatever(?) som begår brott... Åk ner till deras land, inte fasingen rånar dem varandra i samma skala som här! Det handlar om att inte bli inpassad i ett samhälle... Djungelns lag!

Nej där har dom inte samma brottslighet, tänk efter vad dom har för straff där. I Sverige får dom en knäpp på näsan och en tillsägelse av en soc-tant på 60 år.

Det verkar som om du tycker det är ok med brott, bara för att det är synd om dom som begår dom. Det är aldrig ok med brott!

SSS -12
3 217 Inlägg
16 oktober 2006
MilleN skrev:
Fuckface skrev:

Nej där har dom inte samma brottslighet, tänk efter vad dom har för straff där. I Sverige får dom en knäpp på näsan och en tillsägelse av en soc-tant på 60 år.

Det verkar som om du tycker det är ok med brott, bara för att det är synd om dom som begår dom. Det är aldrig ok med brott!

Du läser nog mellan fel rader här och jag håller med dig på punkten om att det är fel med brott! Men det var inte riktigt fullt ut det vi talade om, vi talade om vem och varför!

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Golfare
164 Inlägg
16 oktober 2006
UseDubbelTurbo skrev:
Fuckface skrev:
Hoppas ingen här inne sitter och surar på idéen att brott och problematik inte hade uppkommit om det inte varit för invandrarna och alla dessa "blattar"... Det är skitsnack, skitsnack så det bara smäller om det!

Brott begås såväl av svenskar som av utlänningar, det är inget snack om saken. Hade statistiken sjunkit, självklart hade vi klandrat vartenda jävla brott som begåtts... Världen är felfri, det är människan som förstör den!

Jag har svårt att se att en person som inte bor i närheten av ett invandrartätt område (storstad) kan yttra sig i saken... Man kan säga sin mening, men man har aldrig känt på vad den innebär!

Hur bra hade du känt dig om du, ensam flyttar till ett nytt ställe... Ingen pratar ditt språk, ingen ser ut som dig och folk; utan att du öppnat munnen, tar för givet att du är fullkomligt dum i huvudet och tänker misshandla dig såfort mörkret tränger sig på! VAD ÄR DET FRÅGAN OM? Människor, är ni helt från vettet...?

Invandring såsom utvandring är ett nödvändigt ont i utvecklingen av världskartan... Kom inte och säg att du hatar hamburgare, pizza och kebab... Om du gör detta så finns det garanterat hur mycket som helst som är godare, t ex Taco... Jag heter inte Tina, och lagar mat gör jag inte heller... Men hade det inte varit för en gnutta invandring (där allt började) så hade vi fortfarande ätit det man fångar med spjut och någon förbannad älgjävel på helgerna!

Du, jag eller invandraren på hörnan i kiosken, ingen av oss är normala eller skapta för samhället... men vi gör vad vi ska! Vi gör vad vi är här för...

Alla invandrare jag känner tycker det är fullt aceptabelt att va kriminel för att försörja sin familj... det tycker inte svenskar.

UseDubbelTurbo: Det säger kanske mer om dej och dom du umgås med än det gör om invadrare?!

MilleN: ja oroar mej inte för sånt sörru, ja drog en parallell om hur det blir ifall man inför sånna "smarta" prick system, ska du sedan bestämma VAD som ska ge en prick oxå?
fortkörning? snatteri? våldtäckt? rån? mord?

(tänk va alla svenska ungdommar som snattar cigg osv skulle skina igenom)

va ger oss svenskar mer rätt att göra brott än "invandrare"?
erat förslag skulle i slutändan klart ge syn om att vi är bättre och har "mer rätt" att begå brott än folk som flyttat/flytt hit bara för att vi är födda här sen några generationer tillbaka.

Inför pricksystem för svenskar oxå då, och sen skickar vi dom till finland då dom är dom INVANDRARE i sverige som begått mest brott statistiskt.

inför språkkrav oxå med språkprov när vi ändå är på; då skulle vi bli av med alla döva och stumma oxå som inte kan yttra sej alls (förutom teckenspråk å de e ju knappast svenskt) och även alla med grova dialektter.

Eller krav på folkdräkt, då slipper vi tjat om slöjor osv som folk flyr undan i bussen?
eller bestämma vad som är svenskt att äta så kan vi inte skylla på nått annat än sverige ifall vi blir feta eller sjuka.

Bäst av allt vore väll att stänga av hela sverige igentligen, Reseförbud både in och ut osv.

Fattar vart ja vill komma; de är inte så att man bara kan införa nått jävla pricksystem och sen är det bra, de finns ganska mycke mer att tänka på kring detta!

Ja försvarar inte brott på nått sett, dock vill många här få det att låta som att invandrare är roten till allt skit och att det ser ut som det gör och det är fan bullshit!
Vi bör ansvaret tillsammans allihop!

Golfare
164 Inlägg
16 oktober 2006
tackar för "nedröstningen" by the way
Senast redigerat av Karl_Kravall (16 oktober 2006)

bitter besserwisser
644 Inlägg
17 oktober 2006
Fuckface skrev:
..Sen får ni även tänka på vilket ben BBC står på. HÖGER, HÖGER så in i helvete, George Bush för hela slanten..

du har koll du fuckface.. bbc Storbrittanien George Bush USA. inte samma land.

Sverige vakna! vi har problem ett av problemen är invandrares integregation i det svenska samhället. men problemet grundas inte i mängden invandrare i sig. utan statens sätt att ta emot dem. som någon skrev tidigare så ska ju Sverige vara världens mest solidariska land, detta är helt sjukt. visst ta hit invandrare har inte mycket emot det men integrera dem i den SVENSKA kulturen. att samla alla på samma ställe är det sämsta möjliga. 1000 elever och 2 är svenska, det är ju rent av skrämmande. har släkt i malmö, eller hade, på deras skola skulle de sluta med lucia firandet pga att det var så stor andel muslimer som inte deltar i detta och då känner utanförskap och diskriminering. för jävlig!
det var inte länge sedan de meddelade på radion att skolavslutningar inte skall hållas i kyrkan längre då denna plats också är diskriminerande! för helvete detta är Sverige ett kristet land med kristen kultur. anpassa er för helvete. jag säger inte att ni ska konvertera till kristendom, verkligen inte, men ta seden dit ni kommer.

Niclas Magnusson
Jönköping / Harrisburg PA

537 Inlägg
17 oktober 2006
niclas_swe skrev:
Fuckface skrev:
..Sen får ni även tänka på vilket ben BBC står på. HÖGER, HÖGER så in i helvete, George Bush för hela slanten..

Sverige vakna! vi har problem ett av problemen är invandrares integregation i det svenska samhället. men problemet grundas inte i mängden invandrare i sig. utan statens sätt att ta emot dem. som någon skrev tidigare så ska ju Sverige vara världens mest solidariska land, detta är helt sjukt. visst ta hit invandrare har inte mycket emot det men integrera dem i den SVENSKA kulturen. att samla alla på samma ställe är det sämsta möjliga. 1000 elever och 2 är svenska, det är ju rent av skrämmande. har släkt i malmö, eller hade, på deras skola skulle de sluta med lucia firandet pga att det var så stor andel muslimer som inte deltar i detta och då känner utanförskap och diskriminering. för jävlig!
det var inte länge sedan de meddelade på radion att skolavslutningar inte skall hållas i kyrkan längre då denna plats också är diskriminerande! för helvete detta är Sverige ett kristet land med kristen kultur. anpassa er för helvete. jag säger inte att ni ska konvertera till kristendom, verkligen inte, men ta seden dit ni kommer.

bra skrivet!!!!

LOSING is not an option... BIG TOYS R 4 BIG BOYS.

Golfare
164 Inlägg
17 oktober 2006
niclas_swe skrev:
Fuckface skrev:

för det första så kan ja säga att bara för att BBC är en engelsk tvstation betyder det inte att den inte stödjer Bush och hans höger politik i Usa och övriga världen, vilket är ganska uppenbart om du slår på kanalen?

Sen tycker ja du är ute och cycklar när du gnäller om att vi inte längre ska fira skolavslutningen i kyrkan, ja har ingen aning om hur gammal du är men ja vet att ja och många andra avskydde skolavslutningen just därför att den var i kyrkan, sverige är inget KRISTET LAND längre oavsett vår historia (som du kan gå bak i historieböckerna och läsa om,) vi har även dyrkat andra gudar och det gör vi inte heller längre..Kristendomen må vara den största religionen i sverige men det rådande klimatet gör att vi som land inte kan kalla Sverige kristet..

När man väljer att inte fira skolavslutningen i kyrkan grundar det inte bara på att Muslimer osv inte tillhör den religionen utan oxå att större delen inte är kristen .
Man tar hänsyn till detta och meningen är ju att folk själva ska känna sej välkommna oavsett.

religionen är ju något av dom större sakerna folk klagar på när det pratas om invandrare,
folk drar upp islam där dom anser att den tvingas på folk, vill du göra samma sak med kristendomen?

2 594 Inlägg
17 oktober 2006
Karl_Kravall skrev:
niclas_swe skrev:
Fuckface skrev:

för det första så kan ja säga att bara för att BBC är en engelsk tvstation betyder det inte att den inte stödjer Bush och hans höger politik i Usa och övriga världen, vilket är ganska uppenbart om du slår på kanalen?

Sen tycker ja du är ute och cycklar när du gnäller om att vi inte längre ska fira skolavslutningen i kyrkan, ja har ingen aning om hur gammal du är men ja vet att ja och många andra avskydde skolavslutningen just därför att den var i kyrkan, sverige är inget KRISTET LAND längre oavsett vår historia (som du kan gå bak i historieböckerna och läsa om,) vi har även dyrkat andra gudar och det gör vi inte heller längre..Kristendomen må vara den största religionen i sverige men det rådande klimatet gör att vi som land inte kan kalla Sverige kristet..

När man väljer att inte fira skolavslutningen i kyrkan grundar det inte bara på att Muslimer osv inte tillhör den religionen utan oxå att större delen inte är kristen .
Man tar hänsyn till detta och meningen är ju att folk själva ska känna sej välkommna oavsett.

religionen är ju något av dom större sakerna folk klagar på när det pratas om invandrare,
folk drar upp islam där dom anser att den tvingas på folk, vill du göra samma sak med kristendomen?

nu år du ute och cycklar! tror du att om du och jag skulle tvingas flytta med flera tusen kristna till ett land där islam är deras religion,tror du då att dom stänger islamiska tämpel pga att vi inte ska känna oss kränkta eller tror du kvinnorna skulle få bära vanliga kläder? eller tror du vi bara skulle få en utskällning om vi stal nått? tror du dom skulle anpassa sig som vi gjort för dom? nej skulle inte tro det vi skulle fasen va tvungna att anpassa oss eller skickas i fängelse,
förstår du liknelsen??så varför ska vi ändra det vi värnar när inte dom kan? jag vill behålla min svenska tradition att jifta sig i kyrkan och döpa mina barn

268 Inlägg
17 oktober 2006
Har sett denna filmen många gånger, och jag hatar verkligen innehållet! bor relativt nära malmö och man märker av våldet, både i malmö och i förorterna, som rosengårdsskolan, 100 elever och 2svenskar. Ska det verkligen va så i ett "svenskt" samhälle? Vad händer me segrirationen?

Körde för första gången själv genom rosengård, det var inte så farligt, visst det e ju slumområden, men jag såg inget ovanligt egentligen. Att inte ta in så många fler invandrare och lösa problemet med att få in alla och intigrera dom i vårt svenska samhälle och slippa våldet, slippa slumområden. och sen suksesivt öka intaget så att vi kan ha kontroll på vem som kommer in, och vem som lämnar landet.

SSS -12
3 217 Inlägg
17 oktober 2006
Hörru, jag är inte tappad bakom en vagn... Att BBC ursprungligen sänder från Storbrittanien - SOM i sin tur har ett starkt samband tillsammans med Bush... Ni vet Bush - Blair... Herregud! De två länderna har alltid varit allierade!

Gällande brittiska/amerikanska tv-kanaler så är de flesta så hårt åt höger man kan komma!

9/11 -01: Alla känner till datumet, det var VÄRLDENS tragedi... Hela världen stod i tårar!

Senare den månaden händer följande: Bombningarna startar i Afghanistan, vem sänder live... JO, är det inte BBC och CNN? Inte med någon anklagande och sörjande röst, utan mer ett seger rop!

Just därför så får man inte nämna BBC och George Bush i samma mening?
Senast redigerat av Fuckface (17 oktober 2006)

Golfare
164 Inlägg
17 oktober 2006
Fuckface skrev:
Hörru, jag är inte tappad bakom en vagn... Att BBC ursprungligen sänder från Storbrittanien - SOM i sin tur har ett starkt samband tillsammans med Bush... Ni vet Bush - Blair... Herregud! De två länderna har alltid varit allierade!

Gällande brittiska/amerikanska tv-kanaler så är de flesta så hårt åt höger man kan komma!

9/11 -01: Alla känner till datumet, det var VÄRLDENS tragedi... Hela världen stod i tårar!

Senare den månaden händer följande: Bombningarna startar i Afghanistan, vem sänder live... JO, är det inte BBC och CNN? Inte med någon anklagande och sörjande röst, utan mer ett seger rop!

Word Fuckface!

nu slutar ja disskutera med er av många annledningar,
Bla verkar ni inte folk här pålästa alls och helt plötsligt blev min bil väldigt pajkasstad av småfjantar..men de e iförsej rätt kul för de visar ju på hur långt ni tänker.

för det första så skriver många av er här som att Kristendomen vore något som ni helt plötsligt inte skulle kunna klara er utan vilket ja betvivlar starkt!
Först va de snack om Malmö och brottslighet och så fort man nämner Islam så spottar ni spik..

Om man ska se till förtrykande religioner så är kristendomen verkligen inte bättre än någon annan religion och vill folk gifta sej i kyrkan; fan gör de då?
knappast så att kyrkan kommer försvinna bara för att de finns fler religioner att välja på?

Ledsen att göra folk besvikna men Kristendomen är inget svenskt påfund och ni som helt plötsligt verkar så kristna borde kanske känna till vart den härstammar ifrån?!

2 594 Inlägg
17 oktober 2006
Karl_Kravall skrev:
Fuckface skrev:

Word Fuckface!

nu slutar ja disskutera med er av många annledningar,
Bla verkar ni inte folk här pålästa alls och helt plötsligt blev min bil väldigt pajkasstad av småfjantar..men de e iförsej rätt kul för de visar ju på hur långt ni tänker.

för det första så skriver många av er här som att Kristendomen vore något som ni helt plötsligt inte skulle kunna klara er utan vilket ja betvivlar starkt!
Först va de snack om Malmö och brottslighet och så fort man nämner Islam så spottar ni spik..

Om man ska se till förtrykande religioner så är kristendomen verkligen inte bättre än någon annan religion och vill folk gifta sej i kyrkan; fan gör de då?
knappast så att kyrkan kommer försvinna bara för att de finns fler religioner att välja på?

Ledsen att göra folk besvikna men Kristendomen är inget svenskt påfund och ni som helt plötsligt verkar så kristna borde kanske känna till vart den härstammar ifrån?!

tråkigt det där med pajkastningen på din bil sånt är bara idiotisktl!! men försök sätta dig in hur vissa tänker tror säkert att du vill bli behandlad av folk så som du behandlar dom,det handlar om att ge och ta man kan inte bara ge och ge eller hur??
de va allt go kväll

225 Inlägg
17 oktober 2006
skärp er förfan....jävla idioter,,skriker har om er alla lol

To Feel Or Not To Feel Cosworth....

162 Inlägg
17 oktober 2006
allså jag själv e invandrare, Kan man inte bara slänga ut de idioterna som inte sköter sej.
Många säger att de har svårt för sej när de kommer till sverige, allt e nytt o blabla, men jag tycker inte att det e nån orskak att missköta sej för dä

676 Inlägg
17 oktober 2006
hmm. asså, dessa invandrare som inte kan hålla sig i skinnet utan ska vara ute o slåss, o sno grejjer, och spöa gammla kärringar på gatan bara föratt få 10kr och få respekt av sina kompisar. tack vare dom så får andra invandrare som sliter hårt på sina yrken, är otroligt trevliga, respekterar sveriges lagar, bara en massa skit! haha, jag tycker det är så kul med nazister, ärligt talat, jag tycker att dom är totalt helt j*vla pantade. stå och haila på något satans torg och tro att dom är gudar bara föratt dom inte tycker om utlänningar för har dragit alla utlänningar över en gräns! 14 åringar som tror att dom är stora som hus och kan spöa alla utlänningar, stackars ungar asså. har inget vettigare att tro på än någon nazist gubbe som dödade alla judar bara föratt han själv var jude. *suck* sprid ut utlänningarna på olika platser runt om i sverige. BYGG FÖR FAN INTE UPP NÅGRA J*VLA SLUMOMRÅDEN! det är de sämsta man kan göra! då kommer dom ju bara att börja med kriminaliteten. fy satan, ställa sin bil där och äntan är den totalt nerplockad natten efter eller så är den borta. helt sjukt! o vi kan la knappast lita på Mr. Reinfeldt att han ska göra något åt saken...

Over And Out

225 Inlägg
17 oktober 2006
fan är det här igentligen?fan dra inte alla invandrare över en o samma kant,,,det finns fel på många av dom och minst lika många er svenskar,,,o kom inte o säg att om du/ni skulle flytta utomlands vara tvugna att bära slöja eller dittan o dattan,,var fan har ni fått det ifrån?
värsta jag vet med folk är jusst såna som VISSA av er har NOLL koll på läget bara snackar det ni hör från andra..ta reda på fakta innan ni gnäller,,,,hur tror ni att sverige skulle sett ut utan invandrare? EFTERLYST hadde fotfarande pågått,,det är inte bara invandra som mördar o rånar o snattar...kolla hur många mord i sverige har begåtts av psykiskt sjuka människor som är svenskar..var väll inte så jävla längesen den där dåren körde på 19människor med buss nere i göteborg eller vart de var! många mordfall i sverige har begått av svenskar...så ni är inte helt jävla födda utan problem..kanske skulle bara ha varit ett sverige där ni kan gömma er i fågelholken och sitta där...sluta ffs..tro mig ja kom INTE hit för att jag ville..jag va tvungen..och det är något som många av er INTE förstår....

MEN MAN SER OCH HÖR DET MAN SJÄLV VILL......
JAG HAR ALLTID RESONERAT PÅ DET SÄTTET ATT DET FINNS IDIOTER TILL ALLT

676 Inlägg
17 oktober 2006
ToFast skrev:
allså jag själv e invandrare, Kan man inte bara slänga ut de idioterna som inte sköter sej.
Många säger att de har svårt för sej när de kommer till sverige, allt e nytt o blabla, men jag tycker inte att det e nån orskak att missköta sej för dä

Bra skrivet! Du är invandrare och är trött på att andra ska hålla på att sabotera och göra att vita drar svarta över en gräns. MEN konstigt nog så är svenskarna sånna att, händer de något på tv. t.ex att någon har blivit mördad i sthlm eller något. alla tänker: det är säkert någon påtänd utlänning. men de kanske de inte är, finns svenskar som är mer dumma i huvet än vissa utlänningar. ta nazisterna t.ex, hur fan skulle de se ut i sverige om dom styra o ställa?! herregud säger jag bara!

Håller med ToFast, beroende på vad folk har gjort, utvisa dom från landet! sen om det är en svensk eller alban har fan ingen betydelse!

225 Inlägg
17 oktober 2006
Foffis skrev:
hmm. asså, dessa invandrare som inte kan hålla sig i skinnet utan ska vara ute o slåss, o sno grejjer, och spöa gammla kärringar på gatan bara föratt få 10kr och få respekt av sina kompisar. tack vare dom så får andra invandrare som sliter hårt på sina yrken, är otroligt trevliga, respekterar sveriges lagar, bara en massa skit! haha, jag tycker det är så kul med nazister, ärligt talat, jag tycker att dom är totalt helt j*vla pantade. stå och haila på något satans torg och tro att dom är gudar bara föratt dom inte tycker om utlänningar för har dragit alla utlänningar över en gräns! 14 åringar som tror att dom är stora som hus och kan spöa alla utlänningar, stackars ungar asså. har inget vettigare att tro på än någon nazist gubbe som dödade alla judar bara föratt han själv var jude. *suck* sprid ut utlänningarna på olika platser runt om i sverige. BYGG FÖR FAN INTE UPP NÅGRA J*VLA SLUMOMRÅDEN! det är de sämsta man kan göra! då kommer dom ju bara att börja med kriminaliteten. fy satan, ställa sin bil där och äntan är den totalt nerplockad natten efter eller så är den borta. helt sjukt! o vi kan la knappast lita på Mr. Reinfeldt att han ska göra något åt saken...

Over And Out

DETSSUTOM HADDE DU SVARET DÄR....BYGGER MAN STÄLLEN O PLACERAR ALLA PÅ SAMMA STÄLLE JA DÅ BLIR JUH RESULTATET DÄREFTER OCHSÅ...REINFELD LOL MAN HAR JUH SETT REDAN VIKKEN BRA BÖRJAN DOM FÅTT..FATTAR INTE VA FÖR IDIOTER SOM RÖSTAR PÅ DOM,

225 Inlägg
17 oktober 2006
Jo Jag Glömde Det???han Hagamannen Måste Ochså Varit Invandrare Eller Vad Säger Ni?=??

Sök