asså hur i helvete kan folk behandla hundar så där visst endel hundar kanske är hemlösa men va fan inte ska dom behöva lida så här ... blir så jävla förbannad när jag ser hur hundar runt om i världen blir behandad osv...
fy fan va synd de är om dom här hundarna
asså äre bara jag som blir så jävla förbannad så de känns som jag ska koka när man ser nått sån här??
Slutade titta på sånt där för flera år sen, blir alltid så jäkla upprörd, arg och ledsen. Klarar inte av att se på det, speciellt inte när man själv har en egen hund.
sjukt orka inte se hela filmen,vet i flera länder behandlas hundar som mat,skade djur mm vet flera av mina polare som tagigt hit härrelösahundar från andra länder
Blir så jävla less man skulle ta människorna som gör så här och sätta en kula i vardera knä skål och pussa en uppretad dobermann på dem jävla tattare!.
JAG BLIR SÅ JÄVLA SUR!
Toppfarten skiter väl jag i, det är hur snabbt man kommer dit som man vill åt!
Efter långt om länge beslutade jag mig för att se filmen. Önskar att dessa människor som behandlar djur på detta sätt kunde avlivas på ett mkt smärtsamt sätt! En människa som plågar djur har enligt mig inte rätt till livet!
Kan säga att jag har sett värre filmer än de där, min förra tjej var me i massor me sånadära rädda djur orginisationer, fy fan säger jag bara! De e fan precis vad man klarar av i vissa situationer.. Om man bara kunde göra nåt.. Visst, skänka en hundring eller något, men vad gör det i längden?!
Har läst kommentarerna och kommer absolut inte se denna, gör jag det så blir jag säkerligen bara förbannad och ledsen och springer ut skrikandes och letar efter nån djurplågare att ha ihjäl!
fyy fan... förstår inte hur någon kan behandla ett djur så illa... förstår inte att det finns folk som kan låta sitt djur gå igenom detta.. sånna här saker skulle straffas betydligt hårdare än dom gör... men hur fan ska man kunna få någon som kan göra så här mot ett helt oskyligt liv att förstå! det går inte... inte på laglig väg iallfall... nae strängare regler mot djur plågeri!!