Hejsan! Nu blir är det dags att byta ut stereon i min Bmw e46a, Nu till frågan, Kan ni rekomendera någon bra spelare för runt 1500spänn? Har 3st som jag kollar på, Men rekomendera gärna andra och varför!
Själv kör jag med kenwooden som du länkade är ruskigt nöjd med den när jag var på brl så stog jag och funderade på jvc eller pioneer då sa han säljaren ta kenwooden så kommer du garanterat bli nöjd och det blev jag både ljud mässigt mm fast till mig sa dom att kenwooden skulle gå upp i pris igen efter julkampanjen vilken den inte har gjort tydligen är faktiskt väldigt nöjd med denna stereo med BT
Själv kör jag med kenwooden som du länkade är ruskigt nöjd med den när jag var på brl så stog jag och funderade på jvc eller pioneer då sa han säljaren ta kenwooden så kommer du garanterat bli nöjd och det blev jag både ljud mässigt mm fast till mig sa dom att kenwooden skulle gå upp i pris igen efter julkampanjen vilken den inte har gjort tydligen är faktiskt väldigt nöjd med denna stereo med BT
KDC-BT52 är utgående och kommer att försvinna när den är slut. BRL fick tag i ett gäng till efter jul och därför går dem fortfarande att köpa. Ersättaren kommer nästa månad och kommer kosta ca 2000:-