eller så tar man fram svetsen och bränner ihop hela skiten, pålitligt iaf
Nej fyfan för svetsat Bättre med slungdiff ist
beror väl på hur man vill ha de vill man ha drivning på båda hjulen så är det ju hållbart å pålitligt dock sliter det ju på mycket annat som drivaxlar och framförallt däck även om man svänger vanligt...
eller så tar man fram svetsen och bränner ihop hela skiten, pålitligt iaf
Nej fyfan för svetsat Bättre med slungdiff ist
beror väl på hur man vill ha de vill man ha drivning på båda hjulen så är det ju hållbart å pålitligt dock sliter det ju på mycket annat som drivaxlar och framförallt däck även om man svänger vanligt...
eller så svetsar du vikten i låst läge så blir de kalas, har de på min 940 och de kränger inget men låser i alla hastigheter när du vill de!
kränger de inte när du vänger skarvt eller något?
kränger absolut inget, den känns som en helt vanlig diff, hjulen snurar olika snabbt i svängarna som dom ska, ända tills du sprätter, då låsre den som den ska fast i mycket högra hastigheter med! har varit uppe i ca 80 km/h med min svetsade slungdiff när jag gjorde en stillaståendes börn, låste fint!
eller så svetsar du vikten i låst läge så blir de kalas, har de på min 940 och de kränger inget men låser i alla hastigheter när du vill de!
kränger de inte när du vänger skarvt eller något?
kränger absolut inget, den känns som en helt vanlig diff, hjulen snurar olika snabbt i svängarna som dom ska, ända tills du sprätter, då låsre den som den ska fast i mycket högra hastigheter med! har varit uppe i ca 80 km/h med min svetsade slungdiff när jag gjorde en stillaståendes börn, låste fint!
då är de lamellera som arbeta isl om du svetsat fast
kränger absolut inget, den känns som en helt vanlig diff, hjulen snurar olika snabbt i svängarna som dom ska, ända tills du sprätter, då låsre den som den ska fast i mycket högra hastigheter med! har varit uppe i ca 80 km/h med min svetsade slungdiff när jag gjorde en stillaståendes börn, låste fint!
då är de lamellera som arbeta isl om du svetsat fast
kränger absolut inget, den känns som en helt vanlig diff, hjulen snurar olika snabbt i svängarna som dom ska, ända tills du sprätter, då låsre den som den ska fast i mycket högra hastigheter med! har varit uppe i ca 80 km/h med min svetsade slungdiff när jag gjorde en stillaståendes börn, låste fint!
då är de lamellera som arbeta isl om du svetsat fast
kränger absolut inget, den känns som en helt vanlig diff, hjulen snurar olika snabbt i svängarna som dom ska, ända tills du sprätter, då låsre den som den ska fast i mycket högra hastigheter med! har varit uppe i ca 80 km/h med min svetsade slungdiff när jag gjorde en stillaståendes börn, låste fint!
då är de lamellera som arbeta isl om du svetsat fast
skule du kunna skicka bild på vad du svetsade?
har tyvärr ingen bild, men den metall grejen som dom brukar kapa bort lite av svetsades i låst läge, man ser rätt snabbt hur man ska göra när öppnar och ser
då är de lamellera som arbeta isl om du svetsat fast
skule du kunna skicka bild på vad du svetsade?
har tyvärr ingen bild, men den metall grejen som dom brukar kapa bort lite av svetsades i låst läge, man ser rätt snabbt hur man ska göra när öppnar och ser