Syftet med detta projekt är att visa att det inte behöver kosta mycket pengar att göra en orginalbil bra mkt roligare o snyggare! Ett måste för alla Audi älskare ;)
Volvon såldes på enbart några timmar Anleningen till att inget nytt hänt är för att nu har ja inte bara en spricka i höger stortå utan nu går ja tillomed på kryckor efter ha skadat foten och knät på ANDRA benet i en fotbollsmatch så vet inte om de ens hinns med några nya uppdateringar innan den säljs, ngn som är intresserad av bilen kan skriva till mig i PM fixar bra pris till ngn Gorgare
Volvon såldes på enbart några timmar Anleningen till att inget nytt hänt är för att nu har ja inte bara en spricka i höger stortå utan nu går ja tillomed på kryckor efter ha skadat foten och knät på ANDRA benet i en fotbollsmatch så vet inte om de ens hinns med några nya uppdateringar innan den säljs, ngn som är intresserad av bilen kan skriva till mig i PM fixar bra pris till ngn Gorgare
Sparkat på en soffkant / liknande eller? Haha ursäkta men det lät så klantigt ! xD
Du får låta barnen skruva lite åt dig (små fix) så kan du ju säga hur de ska göra, då får du något gjort hehe fast de kanske inte är intresserade av att meka eller i den åldern
Sparkat på en soffkant / liknande eller? Haha ursäkta men det lät så klantigt ! xD
Du får låta barnen skruva lite åt dig (små fix) så kan du ju säga hur de ska göra, då får du något gjort hehe fast de kanske inte är intresserade av att meka eller i den åldern
Näe spelade fotbollsturnering xD
Jora ungarna älskar bilar o verktyg men släpper inte lös dem på en bil riktigt än
Audin köptes jue bara för att göra iordning/piffa till o sen sälja så, inte klar, men med kryckor kommer man ingen vart iallafall inte när det bara är snö och is på tomten
Killen ja sålde S70in till har åtagit sig att hjälpa mig med Svetsning av avgassystemet samt montering av Slutröret då min polare råkade köra sönder mellanröret "flexröret" pga att bilen är såpass låg.. anledning till att han gör arbetet är för att jag går på kryckor ett tag