Här kommer den efterlängtade uppdateringen av montering av nya inredning jag snällt fick köpa av makke92, via ett tips av Viggennuffe som jag är evigt tacksam till
Ska definitivt inte glömma att Tacka GrEEn81 för grymt mycket hjälp att byta fjädrarna fram och utlåning av ett garage
Påbörjad rivning glömde ta bild på förarsäte.
Båda säten ut rivna Mycket smutsig under till, mestadels skumgummi från gamla slitna säten men en o annan gran hittades också:P
Fotot taget från baksätet för en helhets blick
Allt uttaget och städning påbörjad:/
Mitt konsol monterat med fina trä inlägg
Out whit the old in whit the new. Ingen skillnad va kan ju säga att det högra är det nya armstödet om ni inte förstod:D
Monterat och klart ser fint ut var ju ett helvete med skruvarna nere vid golvet tog lika lång tid att få dit den som det tog andreas (aka GrEEn81) att montera ett fjäderben
OLD Vs NEW
Höger framben, finns tyvärr ingen gammal bild med dem andra fjädrarna men tycker den andra bilden förklarar hur det såg ut:D skulle dock fotat andreas fingrar så ni hade kunnat se hur smutsigt det faktiskt var
Vänster fjäderben
Inköpsdagen
Sett från passagerare
Mitt kontor stormtrivs
och slutligen kommer ett besiktnings protokoll:D
för sina mil tycker jag att det var en Bra besiktning. Ang stopp lyckta så var det en klantig 2a jag vet.S
Här kommer även en bild jag bjuder på som visar hur jag kommer att ha min ljuskombination i sommar enda som kommer skilja är orange blinkers och gul draperade lampor fram
Notera att jag blinkar in till sidan glömde slå av blinkers vid tilfället men Usa blinkers ska tillkomma men vet inte om jag kör äkta Usa eller om jag bara borrar upp andra hålet i blinkersen och sätter en svag 5w orange lampa där och kopplar den på dimljuset
tips för koppling kan jag ju gärna ta emot
Var i alla fall allt för mig på 1 vecka nu iaf nästa uppdate blir med ny tvättad och ev vaxad bil får se vad tiden och vädret vill