Tjena! Hade tänkt att snygga till min V70R -97:a lite, inga avancerade ingrepp, men små detaljer och annat gott! Köpte bilen i November på min födelsedag som en present till mig själv, tanken var då att ställa av den och fixa med... Visa mer
Bilden togs när jag skulle byta rails till 00:ans, men det fick skjutas på då jag inte hade listerna... vilket jag har nu, tillsammans med en jävla massa is och snö på taket..
Har redan kommit en bit på vägen, satt på vinge bland annat då det inte satt på när jag köpte den... Även smygmonterat mina 19" Mirzam fälgar, men de åker nog av snart eftersom det kommit ruskigt mycket snö och det sitter sprillans nya dubbdäck på mina 16" original fälgar.
Var även och handlade lite igår, nya stötdämpare bak, och sänkfjädrar runt om!
Monterat det nya rostfria ferrita framsystemet, var även uppe i Trollhättan i torsdags och besökte autotech, så nu är han chippad! Chippet tillsammans med det nya framröret gjorde duktig skillnad i effekt! Samt lite goare ljud
Vågar dock inte gasa alltför mycket, tänkte spola lådan först. Man ska vara på den säkra sidan!