2846
Sök

Är mitt sportluftfilter skrot?

102 Inlägg
16 februari 2013
Trådstartare
Hejsan, har en snabb fråga. Monterade nyss ett Öppet KN filter, men det var lite veckat och jag undrar om detta förstör hela poängen med luftfiltret? Mvh Pontus

118 Inlägg
16 februari 2013
nej det har de inte, går utmärkt att köra med ändå så länge det inte är helt ihop tryckt eller nå?

102 Inlägg
16 februari 2013
Trådstartare
rjohansson_ skrev:
nej det har de inte, går utmärkt att köra med ändå så länge det inte är helt ihop tryckt eller nå?

Okej, nej det har väll antagligen blivit ihoptryckt någon gång, men det är bara halva filtret som har veck om man säger så, då vet jag! Tack för svar!

Tokig maskinmekaniker
469 Inlägg
16 februari 2013
Sålänge det inte själva filterpappret är skadat till den mån att det kan komma in skit ska det inte vara nån fara

118 Inlägg
16 februari 2013
förstår inte riktigt hur du menar hmm
men sämre blir det ju om det är ett veck, men så länge det inte är några större skador är det ingen som kommer märkas.

102 Inlägg
16 februari 2013
Trådstartare
Nej filterpappret är helt:) jo, det blir det ju självklart, filtret är lite veckat på mitten runt halva filtret om man säger:) men då vet jag att det inte är någon fara av att det är lite veck:)

Forummoderator
10 576 Inlägg
16 februari 2013
Dra upp en bild. K&N filters kännetecken är liksom att den är veckade...

http://www.sudco.com/images/kn.gif

-=[Performance by Torpis]=-
Elbil på riktigt - mina minnesanteckningar
-=Lite roligt att de som absolut inte har tid att pausa för att ladda sin elbil har tid att vara online på Garaget 24/7=-

Kokar ris
923 Inlägg
16 februari 2013
han menar veckad åt andra hållet antagligen

"står inte v tec för turbo motor?? satans jävla skit snackare överallt!"

102 Inlägg
17 februari 2013
Trådstartare
cenoxide skrev:
han menar veckad åt andra hållet antagligen

Precis! Lägger upp en bild imorgon!

Sök