Syftet med mitt projekt på min 206:a är att jag vill ha en snygg bil som jag känner att jag har fixat själv, det är mycket roligare att åka runt i en bil som inte ser exakt likadan ut som alla andra. :D
Rå! Passande fälgar med, har du fixat angeleyes'n nu? Ser lite "tätare" ut nu faktiskt...
Nope! Det ser tyvärr bara bra ut på bild
Ajdå Kommit på hur det ska "åtgärdas"? I med lite mer rosa nu btw, fränt med rosa
Nä tyvärr inte, den enda lösningen är väl och köpa nya, som det blir en ring i och inte är massa lampor i. Jarrå, men hittar ju typ inga rosa grejer :o haru nå tips på rosa grejer så berätta gärna ;d
Ajdå Kommit på hur det ska "åtgärdas"? I med lite mer rosa nu btw, fränt med rosa
Nä tyvärr inte, den enda lösningen är väl och köpa nya, som det blir en ring i och inte är massa lampor i. Jarrå, men hittar ju typ inga rosa grejer :o haru nå tips på rosa grejer så berätta gärna ;d
hahah, förlåt, men det där var nog den fulaste rattmuff jag sett i hela mitt liv, ser ju ut som ett dött djur eller något. Finns det inga rosa rattar eller rosa sportstolar? Har letat men hittar ingenting
Nytt slutsteg Jag som tänkte satsa på utsidan av bilen först, men det gick ju tydligen inge vidare, eftersom att jag sålde mitt förra slutsteg och bas så har jag ju inget att spela på och eftersom min rosa bas kommer snart så fick jag ju bara lov att köpa ett nytt slutsteg. höhö. Så jag hoppas att det kommer låta braa. Det blev i alla fall ett från DLS.