3546
Sök

Den släpper inte.. ?

467 Inlägg
17 oktober 2006
Du får väl sparra bakåt dah...smile

En volvo går att bygga på två sätt: rätt sätt eller fel sätt. En Saab går att bygga på 27 sätt: ett av dem är rätt.

Dä ä bare o åk
798 Inlägg
17 oktober 2006
Om inget av ovanstående funkar så kan du ju alltid dra på lite siliconsprejj på bakdäcken hörde att en polare testat med sin 740 gle o den släppte på 3:an smile va som att köra på snö sa han hehe

Evolution Garage
394 Inlägg
17 oktober 2006
Låter ju som ett skämt att man inte skulle kunna dra loss med en 200 hästars bmw 6:a.

Vet inte om det fanns på så tidiga modeller, men låter ju som att du skulle kunna ha anti-spin aktiverat!

eller så får dit ljudbygge bilen att väga 4 ton smile

Projekttråd: Volvo 242 med 2JZ
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage

Living in the fastlane
2 616 Inlägg
17 oktober 2006
hehe min fiesta 1.1 kunde till och med spinna loss så då borde din me kunna de iom att fiestan hade typ 40 hästar tongue haha

St200 TILL SALU
78 Inlägg
17 oktober 2006
Trådstartare
barrre skrev:
Låter ju som ett skämt att man inte skulle kunna dra loss med en 200 hästars bmw 6:a.

Vet inte om det fanns på så tidiga modeller, men låter ju som att du skulle kunna ha anti-spin aktiverat!

eller så får dit ljudbygge bilen att väga 4 ton smile

ja det är ju det jag menar.. ngt måste vara allvarligt fel. nog för att mitt bygge inte är att rekommendera.. men va fan..:S

Platta Och Känn Att Du Lever!
ST200 Till salu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Muttley
18 oktober 2006
Uteefterprisfoerslag skrev:
Skulle uppskatta om man fick lite mera "mognare" svar.. wink

skulle vara mognare med ordentlig rubrik sen så var de väl en tråd de snacka om sådant förra veckan här om jagi nte har fel ?

787 Inlägg
18 oktober 2006
Roflmao

501 Inlägg
18 oktober 2006
vafan.. tongue Jag har en 525ia. Det är ju en automatare Och jag har ljudbygge i min. Den släpper ju hur lätt som helst.. big_smile

OBS: Ironi

9 108 Inlägg
18 oktober 2006
ja det är ju det jag menar.. ngt måste vara allvarligt fel. nog för att mitt bygge inte är att rekommendera.. men va fan..:S

Söker du dragläge eller vad gör du för fel?

Gasa som fan och släpp kopplingen snabbt. Spinner den inte då så är din koppling skräp, men då borde det lukta illa också hehe.

Miklen
18 oktober 2006
Va händer då ? ingenting ? isåfall har du ju rätt allvarliga problem.. va lite mer ingående i va problemet är.. å fixa rubriken annars lär ju tråden va låst snart..

St200 TILL SALU
78 Inlägg
27 oktober 2006
Trådstartare
Nu är det grejat. efter att bilen stått i garaget ett tag.
Så var vi ett gäng ute med den.
och eftersom jag itne har körtkort,. överlät jag det åt A_nders på garaget här då va.
det gick lättare än lättast.

alla oro och skit.. det är borta. den släppte hur lätt som helst och det rök smile

sen var vi 4 i bilen med. wink

nu gillar jag min bil igen! big_smile

Platta Och Känn Att Du Lever!
ST200 Till salu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

259 Inlägg
13 januari 2007
Nu är det grejat. efter att bilen stått i garaget ett tag.
Så var vi ett gäng ute med den.
och eftersom jag itne har körtkort,. överlät jag det åt A_nders på garaget här då va.
det gick lättare än lättast.

alla oro och skit.. det är borta. den släppte hur lätt som helst och det rök smile

sen var vi 4 i bilen med. wink

nu gillar jag min bil igen! big_smile

hehe,  ja de va ju inga problem att släppa med den gick ju riktigt bra;)

Rörpulare
1 453 Inlägg
13 januari 2007
låg inte på 3:an då?smile
Senast redigerat av nissan 200sx (13 januari 2007)

Hellre omkommen och bortkörd än bortkommen och omkörd:)
"Life is lika a race track, you gotta go round and round..Sure some times you crash and burn but if you don´t make the turn you ain´t never gona learn"

Sök