Första bubblan fick jag när jag va 16 1988 o den kommer aldrig säljas den vinröda cabben köptes 05 den blå köptes 2011 sen har det ju funnits bruksbilar golf 4 hade jag i 9 år o va grymt nöjd hela tiden
Cheva Vanen sedan -00 Vetten sedan -09 Volvon sedan -09
/Benny
Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!! Min youtubekanal!
Har ägt en och samma bil i 21 år snart och notera att jag är 22:) Bilen i fråga är en Opel Kadett GSI cabriolet från 1990-91 som min farbror köpte som dopgåva som jag sedan fick som grattis till körkortet:) Rullat 49** mil sedan ny.
Och nuvarande bil i snart 1 år och avverkat 2000 mil och fortfarande lika nykär:)
tror bestämt att det är M5an jag har haft längst 1,5 år snart. planerar ingen försäljning i det närmaste iallafall. turbon har jag haft i 6 månader ca.
Alpinan har jag haft i snart ett år, dock andra gången jag äger den. Har sällan ägt en bil längre än ett år då jag tröttnar fort. Den ska säljas till hösten, sugen på en Alpina B5 nu.
När ja såg namnet på denna tråd kom ja att tänka på morfar min. Han e 83 nu och äger fortfarande sin pappas gamla bil en Mercedes. Om ja kommer ihåg det nät ja träffar honom skall ja kolla hur länge den varit i familjens ägor. Plus vi starta den förra sommaren